هر آنچه در برنامه نود دیشب (28 مرداد) گذشت / عکس

برنامه تلويزيوني اين هفته نود از ساعت 22 و 45 دقيقه دوشنبه شب 28 مرداد ماه به روي آنتن شبکه سوم سيما رفت.

سوال مسابقه پيام کوتاه برنامه در خصوص انتخاب برترين گل ماه ليگ برتر بود.

هر آنچه در برنامه نود دیشب (28 مرداد) گذشت / عکس

مسعود مرادي کارشناس داوري برنامه بود.

نکات بازي داماش و استقلال تهران:

هر آنچه در برنامه نود دیشب (28 مرداد) گذشت / عکس

هر آنچه در برنامه نود دیشب (28 مرداد) گذشت / عکس

هر آنچه در برنامه نود دیشب (28 مرداد) گذشت / عکس

در برنامه نود اين هفته گزارش جالبي از جزيره ابوموسي و علاقه مردم اين جزيره خليج هميشه پارس به فوتبال پخش شد.

هر آنچه در برنامه نود دیشب (28 مرداد) گذشت / عکس

هر آنچه در برنامه نود دیشب (28 مرداد) گذشت / عکس

مشکل اصلي فوتبالدوستان جزيره ابوموسي به گفته مسئولين ورزش اين استان نداشتن امکانات از جمله توپ است.

پدر اميد دربندي بازيکن سابق سايپا و نيروي زميني در ارتباطي تلفني با برنامه نود درباره‌ي قتل پسرش گفت: يک هفته پيش پسرم را در بين راه سه نفر او را مي‌دزدند و بعد از يک ساعت با ما تماس گرفتند و به ما گفتند که 100 ميليون به آنها بدهيم. آنها به من گفتند پسرم دست آنهاست و فردا به شما شماره حسابي مي‌دهيم تا با پرداخت پول فرزندم آزاد شود.

وي گفت: فردا صبح به من زنگ زدند و گفتند 10 ميليون پول بريزم تا فرزندم آزاد شود. 10 ميليون را با هر سختي بود جور کردم و به حسابشان ريختم اما پسرم را آزاد نکردند. به من گفتند فردا 100 ميليون بده تا او را آزاد کنيم. به آنها گفتم پس بگذاريد حداقل با پسرم صحبت کنم.

دربندي در ادامه افزود: به آنها گفتم يک نشاني به من بدهيد ولي آنها اين کار را نکردند و به روزهاي بعد کشيده شد. به هر حال چندين بار اين تماس‌ها تکرار شد و من هر بار مي‌گفتم نشاني بدهيد که او زنده است ولي آنها مي‌گفتند فردا صدايش را مي‌شنوي يا مثلا پس‌فردا مي‌گذاريم با او صحبت کني.

وي اضافه کرد: حتي يک بار به آنها گفتم اگر راست مي‌گوييد و پسرم زنده است از او بپرسيد کت و شلوار عيدش چه رنگي بود. آنها به من گفتند اگر پول را به حسابشان نريزم سر و پاي پسرم را مي‌برند. به هر حال پليس، در نهايت جسد فرزندم را در يک چاه سمت امين‌آباد پيدا کرد و آن‌طور که پليس مي‌گفت آنها همان روز اول فرزندم را کشته بودند.

دربندي گفت: من کارمند بازنشسته بانک هستم و پليس به دنبال پرونده‌ي قاتلان است و آن‌گونه که به من گفته‌اند آدم‌ربايان از هرات افغانستان با ما تماس مي‌گرفتند. من از علي دايي که همشهري ما است و از آقاي کاشاني مي خواهم که اين موضوع را پيگيري کنند و قاتلان فرزند من دستگير شوند.

در آيتم دوربين نود نيز به مشکل توپ هاي ليگ برتر پرداخته شد.

هر آنچه در برنامه نود دیشب (28 مرداد) گذشت / عکس

در پانزدهمين سال پخش برنامه نود عوامل توليد و پشت صحنه اين برنامه با حضور در استوديو توليد اين برنامه را جشن گرفتند.

هر آنچه در برنامه نود دیشب (28 مرداد) گذشت / عکس

موضوع خرابي چمن ورزشگاه حافظيه شيراز در اين برنامه نود نيز پيگيري شد و در حاليکه معاون و رئيس دفتر ورزش و جوانان استان فارس رنگ کردن زمين ورزشگاه حافظيه را تاييد کرد اما ملکي پيمانکار آن مجموعه با قاطعيت اين موضوع را که به صورت واضح مشخص بود تکذيب کرد! و بارها اعلام نمود رنگ کردن زمين بهتر از رنگ کردن مردم است.

هر آنچه در برنامه نود دیشب (28 مرداد) گذشت / عکس

حاشيه هاي بازي پرسپوليس و ملوان و پيگيري قضييه قطع برق ورزشگاه آزادي دقايقي از برنامه نود را به خود اختصاص داده بود.

نکات بازي پرسپوليس و ملوان

هر آنچه در برنامه نود دیشب (28 مرداد) گذشت / عکس

هر آنچه در برنامه نود دیشب (28 مرداد) گذشت / عکس

هر آنچه در برنامه نود دیشب (28 مرداد) گذشت / عکس

در بخش ديگري از برنامه نيز به بررسي وضعيت توپهاي ليگ برتر پرداخته شد.

بسياري از بازيکنان و مربيان فوتبال نسبت به کيفيت توپ هاي ليگ برتر اعتراض داشتند.

مديرعامل شرکت آل اشپورت در خاورميانه در ارتباطي تلفني با برنامه نود اعلام کرد: وقتي که دو نفر از بيزنس من هاي فوتبال ما نسبت به اين توپ ها انتقادات بي مورد مي کنند سايرين نيز خود به خود به جمع آنها مي پيوندند. توپ هاي شرکت ما براي ليگ ايران توليد شده است و اگر لوگوي سازمان ليگ بر روي آن نيست به دليل اين است که سازمان ليگ از ما خواست که اينگونه نباشد.

جعفري در خصوص فاکتوري که در آن نوشته شده بود 18000 توپ به فدراسيون فوتبال تحويل داده شده است گفت: تاکنون من 18000 توپ از شرکت آل اشپورت دريافت نکرده ام که بخواهم آن را به فدراسيون فوتبال بدهم و قطعا اين فاکتور جعلي است.

مهدي تاج نيز گفت: اينکه شما اين موضوع را پيگيري مي کنيد خيلي خوب است و من نيز امروز به حراست فدراسيون فوتبال گفتم اين موضوع را پيگيري کند ضمن اينکه ما پيشنهاد ديگري نداشتيم که آنرا انتخاب کنيم و در اين فصل 1500 توپ از اين شرکت براي ليگ و تيم هاي ملي به صورت رايگان دريافت کرديم.

در بخش پاياني برنامه نود به اتفقات رخ داده در هيئت فوتبال اصفهان پرداخته شد.

مديرکل ورزش و جوانان استان اصفهان هيئت فوتبال اين استان را يک جزيره خود مختار خواند که حتي در جلسات اين اداره کل شرکت نمي کند و با لابي با مسئولين سياسي استان و رسانه اي کردن موضوعات قصد دارد فعاليت هاي غيرقانوني خود را توجيه کند. مي‌دانم اين مسئله چقدر براي آقايان مهم است که اين موضوع را سياسي کرده‌اند و به مقامات بالا کشيدند. مسئله‌اي نيست اگر واقعاً اجراي قانون خلاف است تبصره و ماده اين موضوع را بياورند. در ضمن ببخشيد عمر مفيد مديريت چقدر است؟ چه اصراري براي ماندن است، بس است ديگر. ما که خواهش کرديم محترمانه برويد، مي‌خواهيد مبارزه کنيد؟

وي در ادامه گفت: ايشان به عنوان رئيس هيئت فوتبال عضو هيئت مديره باشگاه ذوب آهن نيز هستند، کجاي دنيا رئيس هيئت عضو هيئت مديره باشگاه مي شود؟

وقتي اداره کلي طبق مصوبات مجلس وظايف قانوني دارد چرا شوراي تامين استان بايد در اين خصوص تصميمي بگيرد؟

جهاني خاطرنشان کرد: پيشنهاد يک سوم اعضاي مجمع اين امر صورت بگيرد در حالي که ما 22 امضا جمع کرديم و اين به آن معناست که بيش از يک سوم صورت گرفته و تقريباً 50 درصد اعضاي مجمع آن را امضاء کرده‌اند. ما به درخواست مردم و اهالي فوتبال مبني بر اينکه اين آقا براي فوتبال چه اقداماتي انجام داده، کميته‌اي در دي ماه سال گذشته تشکيل داديم تا اقدامات او را بررسي کند.

اما ابرقويي نژاد در صحبتهاي خود گفت: بنده رييس هيات فوتبال استان اصفهان هستم و هيچ کسي نمي‌تواند مرا برکنار کند، چون اين کار غير قانوني است. شرط حضور فردي در رياست هيات فوتبال راي و انتخاب اعضاي مجمع است و هر کسي با هر مقامي بخواهد رييس را تغيير دهد، کار غير قانوني انجام داده است.

وي ادامه داد: احساسم اين است که حتي انعکاس چنين رفتارهاي غير قانوني درست نيست و موضوعيت ندارد. اگر اين مسائل در رسانه‌ها منتشر شوند، ممکن است به آنها دامن بزند. برکناري‌ام از سوي هر مقامي به جز مجمع بي‌معني است. در 6 ماه گذشته تمام تلاش ايشان تنها آزردن من است. متاسفانه ايشان زورشان به ما نرسيده است و ساختمان هيئت فوتبال استان را از ما گرفته است.

برنامه نود در ساعت 2 و 47 بامداد سه شنبه به پايان رسيد و 61 درصد از حدود 2 ميليون 200 هزار نفر گل محمد قاضي را به عنوان برترين گل ماه انتخاب کردند.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه