هر آنچه در برنامه نود دیشب گذشت ( 9 مرداد 92)

تاريخ : 9 مرداد

نخستين برنامه ۹۰ در فصل جديد ليگ برتر فوتبال سه شنبه شب با بررسي وضعيت راه يافتن تيم ملي كشورمان به جام جهاني آغاز شد و پس از آن مصاحبه اي با رضا قوچان نژاد پخش شد

هر آنچه در برنامه نود دیشب گذشت ( 9 مرداد 92), پورتال خبری فرهنگی گهر

*** پوشيدن پيراهن تيم ملي ايران افتخار بزرگي است 
رضا قوچان نژاد در اين مصاحبه گفت: لحظه اي كه تيم ملي كشورمان به جام جهاني صعود كرد همه خوشحال بوديم و نمي توانستيم اين مساله را باور كنيم.
وي در خصوص حضور خود در تيم ملي كشورمان اظهار كرد، كي روش دو سال قبل با من براي حضور در تيم ملي تماس گرفت و من هم از حضور در تيم ملي كشورم افتخار مي كردم.
بازيكن تيم فوتبال استاندار ليژ در خصوص وضعيت فعلي خود در اين تيم گفت: نيم فصل به استاندارليژ آمدم و در ابتدا حضور خيلي بازي كردم اما مدتي در تركيب نبودم اما بازهم به تركيب تيم بازگشتم. در پايان فصل مربي ما از تيم جدا شد و شناخت زيادي از سرمربي جديد براي حضور در تركيب اصلي ندارم.

 

*** كفاشيان: نفس راحت كشيدم 
پس از قوچان نژاد علي كفاشيان رييس فدراسيون فوتبال ميهمان تلفني برنامه ۹۰ بود علي كفاشيان در اين گفت و گو گفت: پس از صعود تيم ملي به جام جهاني نفس راحتي كشيدم و استرس زيادي داشتم كه خوشبختانه به پايان رسيد. بايد براي فوتبال خوب كار كرد و مطمئن باشيد در آينده هم هر تصميمي به سود فوتبال ايران باشد از آن اطاعت مي كنم و اگر رفتنم به سود فوتبال باشد اين كار را انجام مي دهم.
وي در خصوص تلاش فدراسيون كشورمان براي ميزباني جام ملت هاي آسيا، تصريح كرد: يكي از دلايل موفقيت فوتبال ايران گرفتن ميزباني هاي مختلف بود كه قصد داريم در ادامه اين روند ميزباني جام ملت هاي آسيا را به ميزباني تهران، تبريز، مشهد و اصفهان بگيريم.
رييس فدراسيون فوتبال كشورمان گفت: مشكلي كه براي اين كار وجود دارد در داخل كشور است و متاسفانه همت لازم را مشاهده نمي كنم. سعي مي كنم در دو روز آينده تمام امضا هاي مورد نياز را جمع كنم.
وي تصريح كرد: تماسي با سلطاني فر از ستاد روحاني رييس جمهوري منتخب داشتم كه او هم از من خواست چند روزي را از مسئولان كنفدراسيون فوتبال آسيا فرصت بگيريم.
وي در پاسخ به سئوالي مبني بر اين كه مگر سلطاني فر وزير ورزش آينده است كه با او تماس گرفته اي ، گفت: از اين مساله بي اطلاع هستم او يكي از اعضاي ستاد روحاني رييس جمهوري منتخب است.
كفاشيان اظهار كرد: اين اقدام مثبت براي كل ورزش ايران است و همه بايد از اقدام فدراسيون فوتبال حمايت كنند و دست به دست هم دهيم تا اين ميزباني را كسب كنيم

 
*** بازيكن تيم فوتسال بانوان: ۱۰ سال است پول بليت هايم را پدرم مي دهد 
فهميه زارعي بازيكن تيم فوتسال بانوان كشورمان ديگر ميهمان تلفني اين برنامه بود، اين بازيكن در خصوص نامهرباني هايي كه با بازيكنان تيم ملي فوتسال كشورمان شده است، گفت: براي حضور در مراسم تجليل به سختي از بشارگرد به تهران آمدم و تنها اميد ما تقدير در اين مراسم بود.
هر بار كه به تهران آمدم در اين ۱۰ سال پول بليت من را پدرم داده است.
وي ادامه داد: شرمنده خانواده ام شدم زيرا فكر مي كردم با اين تقدير مي توانم زحمات پدرم را جبران كنم. خانوده ام منتظر بودند در آن مراسم از ما تقدير شود اما من حتي خجالت مي كشيدم جواب تلفن آنها را بدهم.
بازيكن تيم ملي فوتسال بانوان گفت: ساعت ۱ شب هيچ كس نپرسيد قرار است ما كجا برويم. در آكادمي كه رييس فدراسيون فوتبال گفته است براي ما جا تهيه شده حتي به ما آب خوردن هم به زور مي دهند و اصلا براي حضور ما در آكادمي هماهنگ هم نشده بود.
وي تصريح كرد: من ساعت يك شب تنها به ترمينال رفتم تا بتوانم به بشاگرد برسم. مي گويند به ما دو سكه داده اند مگر نمي گويند مدال آسيايي مهم است پس چرا دو سكه به ما داده اند آيا ارزش ما همين است.
وي اظهار داشت: ما در پرتغال كه براي جام جهاني كوچك رفتيم به ما پول توجيبي هم ندادند و ما حتي از باشگاه هاي خود هم پولي نمي گيريم. ما هيچ شغلي نداريم و اين شيوه زندگي براي ما بسيار دشوار است.

 
*** شجاعي رد كرد بازيكنان تاييد 
پس از صحبت هاي زارعي، كفاشيان اعلام كرد كه شجاعي نايب رييس بانوان فدراسيون فوتبال اظهارات زارعي در خصوص نداشتن هتل پس از مراسم تقدير از آنها كذب دانست.
پس از مطرح شدن اين مساله بازيكنان تيم ملي فوتسال نيز با تاييد حرف هاي همبازي خود صحت گفته هاي زارعي را تاييد كردند.

 
*** دوئل كريمي و دايي 
پس از اين گفت و گو وضعيت مديريت باشگاه پرسپوليس پيش از آغاز فصل مورد ارزيابي قرار گرفت همچنين جنگ هاي لفظي علي كريمي و رويانيان پيش از آغاز فصل به نمايش گذاشته شد.
در ادامه در خصوص ديدار پرسپوليس و تراكتورسازي تبريز صحبت شد و صحبت هاي علي كريمي در خصوص جدايي از پرسپوليس پخش شد.

 

*** عسگري: اختلافات به ضرر داوري است 
حسين عسگري رييس دپارتمان داوري نيز در ارتباط تلفني در خصوص تاخير در اسامي داوران قضاوت كننده در اعلام اسمي داوران هفته دوم، گفت: تعطيلات به ما اجازه نداد تا اسامي داوران را اعلام كنم و اين كار صبح چهارشنبه انجام مي شود.
وي در خصوص اين كه داوران را او مي چيند يا اصفهانيان اظهار كرد: فدراسيون دستور العملي دارد و طبق آن داوران انتخاب مي شود. اين ها مسايلي است كه مربوط به فدراسيون است.
رييس دپارتمان داوري در خصوص اختلاف نظر وي با رييس كميته داوران و همچنين تغيير در چيدمان داوري گفت: هيچ كاري را بدون هماهنگي فدراسيون انجام نمي دهم زيرا آنها هستند كه وظيفه افراد را مشخص مي كنند و ما طبق دستور آنها عمل مي كنيم. متاسفانه مشكلاتي در اين بخش وجود دارد كه در زمان مشخص آن را اعلام مي كنيم.
وي در رابطه با اين كه نبي از او حمايت مي كند، تصريح كرد: اين مساله كه نبي از من حمايت مي كند درست نيست و من نمي خواهم تحت هر شرايطي در فدراسيون باشم.

 

*** استعفا راهكار شواليه/مشت جباري به سوي فتح اله زاده 
پس از صحبت هاي عسگري در خصوص عملكرد استلال در ليگ قهرمانان آسيا و همچنين حفظ علي فتح اله زاده به عنوان مديرعامل در اين تيم تصاويري پخش شد.
در رابطه با حفظ علي فتح اله زاده در باشگاه استقلال، استعفا را راهكار او دانستند و همچنين پس از اين در خصوص درگيري فيزيكي جباري و فتح اله زاده صحبت شد.
صحبت هاي رسول خطيبي در خصوص صحبت ميرشاد ماجدي سرپرست كميته جوانان و سرپرست استقلالي ها با سعيد آقايي بازيكن اين تيم براي حضور در اردو تيم جوانان پخش شد.

 
*** ماجدي: شكايت از رسول خطيبي را ادامه مي دهم 
ميرشاد ماجدي در گفت و گوي تلفني خود در خصوص انتخاب برادرش به عنوان مربي تيم جوانان، گفت: به عنوان سرپرست تيم جوانان هيچ دخالتي در خصوص انتخاب بردارم نداشتم و بردار من در گذشته نيز آناليزور علي دوستي بود.
وي ادامه داد: برادر من ميرفرشاد ماجدي در ليست اليت آسيا است و اين با انتخاب كنفدراسيون فوتبال آسيا بوده است.
سرپرست تيم فوتبال استقلال در خصوص بركناري خود از سرپرستي تيم جوانان، گفت: زماني كه در اوكراين بودم متوجه شدم مربي تيم هاي پايه ما با اعضاي كميته توسعه ديدار داشته اند و اين اصلا صحيح نبود.

 
*** خطيبي: نبايد تمركز آقايي را برهم مي زدند 
رسول خطيبي نيز براي پاسخ دادن به ميرشاد ماجدي ديگر ميهمان برنامه تلويزيوني برنامه ۹۰ بود، وي در رابطه با مشكلات ايجاد شده در خصوص سعيد آقايي گفت: آقايي يكي از بازيكنان خوب ما در ديدار هاي دوستانه گسترش فولاد بود و ما پس از ديدار دوستانه با نفت يك هفته بيشتر فرصت براي بازي استقلال نداشتيم.
وي ادامه داد: دو روز پس از بازي نفت تماس هاي زيادي از سوي سرپرست تيم جوانان با آقايي صورت گرفت و من هم اعلام كردم اين بازيكن را نياز داريم و با توجه به تماس هاي فراوان از آقايي خواستم تلفن همراه خود را خاموش كند.
سرمربي تيم فوتبال گسترش فولاد گفت: بعد از اين مساله نامه اي از سوي فدراسيون به ما داده شد كه احتمال محروميت اين بازيكن وجود دارد و ما در پاسخ به آنها اعلام كرديم كه پس از ديدار با استقلال او را در اختيار تيم فوتبال جوانان قرار خواهيم داد اما فدراسيون اعلام كرد كار هاي خروجي او درست نشده و نمي تواند به همراه تيم ملي به اردو برود.
وي تصريح كرد: اگر اين بازيكن را نمي خواستند و كار هاي خروجي او درست نشده بود پس چرا تا اين حد به دنبال او بودند و تمركز او را خراب مي كردند.

 

*** كتك خوردن طاهري تا استعفاي تقوي 
مشكلات به وجود در مس كرمان و جدايي مجتبي تقوي به دليل كتك خوردن بيژن طاهري دستيار وي در تمرينات تيم مس سوژه ديگر اين برنامه بود.
شهبازي مديرعامل باشگاه مس كرمان، محمدي مربي اين تيم و بيژن طاهري در خصوص اتفاقات رخ داده در تصاوير پخش شده توضيحاتي را دادند.

 

*** عزيزي خادم: كفاشيان بي اخلاقي كرد 
شهاب الدين عزيزي خادم در خصوص انتقاد خود از پرداخت پاداش ملي پوشان، گفت: ما اعتقاد داشتيم در خصوص بحث پرداخت پادش ها بايد در كميته اي بحث و گفت و گو شود و نبايد تنها چند نفر در اين رابطه نظر دهند.
وي ادامه داد: بايد روال قانون مندي در هيات رييسه پيش مي رفت و ما از پرداخت پاداش به كفاشيان ناراحت نيستم و اگر بيشتر هم به او پاداش مي دادند خوشحال مي شديم.
عضو هيات رييسه فدراسيون فوتبال، گفت: هنوز هم به شيوه دادن پاداش ها اعتراض دارم زيرا دو نفر نمي توانند در خصوص اين مساله مهم تصميم گيري كنند و بايد نظام مند بود.

 

*** رحيمي: چه اسمي بايد روي دهنوي بگذارم 
عليرضا رحيمي، گفت: وقتي يك بازيكن با دو باشگاه قرارداد مي بندد مي توانيم نام كار او را چه بگذاريم. بحث من اصلا پرسپوليس و سپاهان نيست زيرا هردو باشگاه بزرگ هستند و مشكل ما حركت چنين بازيكناني است.
وي ادامه داد: ما در ارديبهشت ماه با قاسم دهنوي قرارداد بسته ايم و او با وجود حضور در پرسپوليس هنوز پول ما را پس نداده است. من پيشنهاد مي كنم هر بازيكني كه با دو تيم قرارداد بسته است را يكسال از فوتبال محروم كنند.
مديرعامل باشگاه سپاهان اصفهان در خصوص اينكه آيا يعقوب كريمي و شجاع خليل زاده پول پرسپوليس را پس داده اند، گفت: كريمي پس داده است اما خليل زاده براي پس دادن پول خود با شيريني سرپرست پرسپوليس هماهنگي هايي كرده است.

 

*** رويانيان: به جاي دهنوي به من بگويند كلاهبردار 
محمد رويانيان گفت: شجاع خليل زاده، يعقوب كريمي و چند بازيكن ديگر كه با ما قرارداد داشتند مانند دهنوي برخورد كردند و به تيم ديگري پيوستند. ما در اين رابطه نشستي با رحيمي، حسن زاده رييس كميته انضباطي و چند مسئول ديگر داشتيم و در اين جلسه خيلي مسايل را روشن كرديم.
وي ادامه داد: از دهنوي خواستم بدهي خود را فعلا به سپاهان ندهد و اگر رحيمي مي خواهد اسم كلاهبردار را براي كسي بياورد براي من بياورد.
مديرعامل باشگاه پرسپوليس، گفت: ما ۳۳۰ ميليون تومان از كريمي و خليل زاده طلب داريم و از رحيمي خواستم اين مشكل را با تفاهم دو باشگاه حل شود. ما از سپاهان ۴۸ ساعت فرصت خواستيم اما يك مرتبه بحث كلاهبرداري دهنوي را مطرح كردند.

 

منبع: ایرنا

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي