هدیه باورنکردنی مایکروسافت به کاربران ویندوزفون!

به‌نظر می‌رسد که فرا رسیدن سال نو میلادی، حتی سیستم عامل‌ها را به تکاپو انداخته تا به کاربران خود، عیدی هرچند مختصری بدهند. اگر شماهم یکی از کاربران خوش‌شانس سیستم عامل رنگارنگ ویندوزفون مایکروسافت باشید، پیشنهاد می‌کنیم که هرچه سریع‌تر به حساب ایمیل‌ خود با لایو آی‌دی‌تان، مراجعه کرده و منتظر عرضه عیدی باورنکردنی مایکروسافت بمانید.

هدیه باورنکردنی مایکروسافت به کاربران ویندوزفون!, پورتال خبری فرهنگی گهر

احتمالا اگر به حساب ایمیل‌تان سربزنید، با ایمیل مایکروسافت مواجه خواهید شد که به پاس قدردانی از کاربران سیستم عامل ویندوز فون، ۲۰ گیگابایت فضای مجازی را به صورت رایگان در اسکای درایو، در اختیارتان قرار داده است. البته این فضای اضافه، عمر محدودی دارد و آن، تنها یک سال است!

اگر شما یکی از محصولات لومیای نوکیا را در اختیار دارید و با گوشی خود، عکس‌ها و فیلم‌های فراوانی ضبط کرده‌اید، می‌توانید آن‌هارا به فضای مجازی اسکای درایو انتقال دهید. دلیل این‌که چرا مایکروسافت تصمیم گرفته تا چنین هدیه بزرگی را به کاربران خود اهداء نماید، مشخص نیست اما از کمپانی که بزرگترین غول نرم افزاری در دنیا محسوب می‌شود، انجام سورپرایزهای بزرگ برای قدردانی از مشتریانش، یک عمر عادی محسوب می‌شود. اگرهم از اسکای درایو استفاده نمی‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم هرچه سریع‌تر به این فضای ابری بپیوندید و اطلاعات خود را با رایانه و تبلت‌تان، به اشتراک بگذارید.

 

 منبع: ای تی رسان
آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي