نظرات جالب سروش صحت درباره سریال پژمان: یک جورهایی باعث آبروریزی هستم!!

تاريخ : 10 مهر

نظرات جالب سروش صحت درباره سریال پژمان: یک جورهایی باعث آبروریزی هستم!!

نظرات جالب سروش صحت درباره سریال پژمان: یک جورهایی باعث آبروریزی هستم!!, پورتال خبری فرهنگی گهر

سروش صحت که از ابتدای هفته با سریال کمدی-فوتبالی پژمان به شبکه سوم سیما آمده در اولین گفتگوی مفصلش درباره سربال پژمان با «همشهری جوان» نکات قابل توجهی را درباره این سریال بیان کرده است. بخشهایی از گفته های صحت را در ادامه می خوانید:

 بهروز رهبری فرد جوری بازی کرده که بازیگرهای حرفه ای هم باور نمی کردند
اصلا پژمان جمشیدی در زمینه بازیگری بسیار با استعداد است. به نظرم ممکن است پژمان بعد از این سریال بتواند بازیگری را به صورت جدی تر ادامه بدهد. ما در این سریال از آدم هایی استفاده کردیم که واقعا فوق العاده بودند. بهروز رهبری فرد، محمد محمدی،علی موسوی، حمید درخشان، حسین ماهینی، آرش برهانی.این ها هر چند قرار بود نقش خودشان را بازی کنند اما بالاخره باید در چارچوب دیالوگ ها حرکت می کردند. بهروز رهبری فرد جوری بازی کرده که بازیگر های حرفه ای هم باور نمی کردند.

نظرات جالب سروش صحت درباره سریال پژمان: یک جورهایی باعث آبروریزی هستم!!, پورتال خبری فرهنگی گهر

 خسرو حیدری مایل به بازی نبود
خیلی از ورزشیها بودند که تمایلی نداشتند مقابل دوربین حاضر شوند. مثلا آقای خسرو حیدری. چون به شدت ماخوذ به حیا و خجالتی هستند. حاضر نبود بازی کند و بعد از اصرارهای فراوان و خواهش های مکرر گروه فقط چند لحظه ای مقابل دوربین حاضر شدند. مثلا ما با غلام پیروانی صحبت کردیم که خیلی لطف داشت اما قبول نکرد. یا با حمید رضا صدر صحبت کردیم که ایشان هم با وجود لطف زیادی که داشتند ترجیح دادند در سریال بازی نکنند.

در سریالهای بعدی از مجتبی محرمی هم استفاده می کنم
راستی من غیر از آقای پروین آقای محرمی را هم خیلی دوست دارم. شاید در سریالهای بعد از این بازیکن هم به عنوان بازیگر کارهایم استفاده کنم. یادم رفت بگویم از علاقمندان پر و پا قرص مجتبی جباری هم هستم.

به شدت از پرسپولیس امسال خوشم می آید
یک جورهایی باعث آبروریزی هستم . یعنی من هوادار درست و حسابی محسوب نمی شوم. امروز طرفدار سپاهان هستم اما همزمان یک رقیب دیگر به نام تراکتورسازی هست که طرفدار این تیم هم هستم. یا مثلا باور می کنید بازی رئال و بارسا. من طرفدار هر دوتای آن ها هستم ؟ این هم شد هواداری؟ آبروی هواداران را بردم من (با خنده). مثلا من به شدت از پرسپولیس امسال خوشم می آید. علی دایی با آوردن جوانان تیمش را هجومی کرده و به همین دلیل من هوادارش هستم. البته طرفدار سپاهان هستم و یک رقیب دیگر به نام تراکتورسازی هست که بازیهایش را دنبال می کنم.

نظرات جالب سروش صحت درباره سریال پژمان: یک جورهایی باعث آبروریزی هستم!!, پورتال خبری فرهنگی گهر

نظرات سروش صحت درباره تعدادی از چهره های سرشناس
قلعه نویی: پر افتخارترین مربی لیگ و علی پروینی که علی پروین نیست.
فیروز کریمی: همیشه منتظر دیدن مصاحبه هایش هستم. راستی چرا یک دقیقه قبل از سوت پایان می ره رختکن؟
شیرینی: چرا خوابیده بود؟ آن هم چه خواب شیرینی…
صفایی فراهانی: مدیر موفق
علی پروین: سلطان

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي