نصیر شلال مدال نقره وزنه برداری را کسب کرد

یازدهمین روز مسابقات المپیک لندن برای کشورمان با اتفاقات خوشایندی همراه بود.

تابناک: همزمان با برگزاری مسابقه نهایی در وزن 60 کیلوگرم کشتی فرنگی که با پیروزی غرورآفرین ورزشکار کشورمان همراه بود، در قسمت دیگری از مجموعه ورزشی اکسل، وزنه برداران 105 کیلوگرم مسابقات خود را در حالی آغاز کردند که «نواب نصیر شلال» به عنوان نماینده کشورمان در این رقابت ها حضور داشت.

رقابت های این وزن در حالی آغاز شد که عدم حضور دو وزنه بردار قدرتمند اهل روسیه، سبب شده بود تا شانس سایر ورزشکاران برای کسب مدال در این وزن افزایش پیدا کند.

وزنه بردار 105 کیلوگرم کشورمان در حالی برای نخستین بار در حرکت دو ظرب پشت وزنه 222 کیلوگرمی قرار گرفت که در حرکت یک ضرب با ثبت وزنه 184 کیلوگرمی، رتبه پنجم را از آن خود کرده بود و برای کسب مدال کار سختی در پیش رو داشت.

این در حالی است که ملی پوش کشورمان در مهار این وزنه با دشواری مواجه شد و در نهایت با کسب دو چراغ سفید، داوران رای به پذیرش وزنه زده شده توسط وی دادند تا نصیر شلال موقتا به رتبه دوم این وزن صعود کند.

در ادامه رقابت ها، وزنه برداران کشورهای مختلف یکی پس از دیگری به پشت وزنه های درخواستی آمدند تا عدم موفقیت آنها سبب شود تا مدال برنز ملی پوش کشورمان مهار شود تا دو حرکت باقیمانده نصیر شلال تعیین کننده مرغوبیت مدال وی باشد.

وزنه بردار کشورمان در حرکت دوم موفق شد تا با مهار وزنه 207 کیلوگرم، با ثبت مجموع 411 کیلوگرم مدال نقره و سومین مدال را در امروز برای کشور عزیزمان ایران کسب کند

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه