نشانه های تعیین کننده جنسیت نوزاد

دسته بندي : خانواده,سبک زندگی
تاريخ : 10 بهمن

نشانه های تعیین کننده جنسیت نوزاد

نشانه های تعیین کننده جنسیت نوزاد, پورتال خبری فرهنگی گهر

kodak

 

 کارشناسان در یک پژوهش آماری دریافته‌اند که زنان بارداری که به مدت سه روز یا بیشتر دچار علائمی مانند حالت تهوع و استفراغ پیوسته هستند با احتمال ۸۰ درصد امکان دارد که نوزاد آنها دختر باشد.
گفتنی است، کارشناسان بر این باور هستند که نوزاد دختر باعث ترشح میزان بیشتری از نوعی هورمون به نام گنادوتروپین در بدن مادر می‌شود که منجر به بروز حالاتی مانند تهوع در مادر باردار می‌شود.
بررسی‌ها نشان می‌دهند، در عین حال متخصصان دانشگاه آکسفورد به والدینی که خواهان نوزاد پسر هستند، توصیه می‌کنند در وعده صبحانه حتماً از  میوه موز قبل از اقدام به بارداری استفاده کنند.
بررسی‌ها نشان می‌دهند، با انجام تحقیق بر روی ۷۴۰ مادر باردار خوردن موز به دلیل دارا بودن پتاسیم بالا در آن شانس تولد نوزاد پسر را ۵۶ درصد افزایش داده است.

بنابراین:

پسر است اگر:
اوایل حاملگی اول صبح حالت تهوع نداشته اید.ضربان قلب نوزاد کمتر از ۱۴۰ در دقیقه است.در قسمت شکم چاق می شوید.شکمتان مثل یک توپ بسکتبال می شود.
نوک سینه هایتان به طور قابل ملاحظه ای تیره تر می شود.به غذاهای ترش و شور علاقه مند می شوید.به پروتئین—گوشت و پنیر—علاقه مند می شوید
پاهایتان سردتر از دوران قبل از حاملگی خواهد شد.موی روی پاهایتان سریعتر رشد می کند.دستهایتان خیلی خشک می شود.پدر بچه هم همراه با شما شروع به چاق شدن می کند.حاملگی برایتان بسیار خوشایند است.رنگ ادرارتان زرد روشن خواهد شد..حلقه ازدواجتان را با نخ روی شکمتان آویزان نگاه دارید، دایره دایره یچرخد.سردرد خواهید داشت.سنتان را موقع حاملگی با عدد ماهی که در آن حامله شدید را جمع کنید، عدد زوج به دست می آید.

دختر است اگر:
اوایل حاملگی اول صبح حالت تهوع خواهید داشت.ضربان قلب نوزاد حداقل ۱۴۰ در دقیقه است.
در قسمت های ران و باسن چاق می شوید.سینه ی سمت چپتان بزرگتر از سمت راستی می شود.
موهایتان هایلایت قرمز می گیرد.شکمتان شکل هندوانه می شود.به غذاهای شیرین علاقه مند می شوید.به میوه جات علاقه مند می شوید.به آب پرتقال علاقه مند می شوید.
در دوران حاملگی نسبت به واقع عادی حال خوبی ندارید.در دوران حاملگی بداخلاق و ترشرو می شوید.صورتتان بیش از همیشه جوش می زند.ته مانده ی نان را نمی خورید.
سینه هایتان طراوت خاصی می گیرد.رنگ ادرارتان زرد تیره می شود.اگر حلقه ی ازدواجتان را با نخ روی شکمتان آویزان نگاه دارید، به اطراف خواهد چرخید.سنتان را موقع حاملگی با عدد ماهی که در آن حامله شدید را جمع کنید، عدد فرد به دست می آید

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي