نسخه جدید تلگرام 4.4 با امکانات جالب منتشر شد‎

تلگرام برترین و محبوب ترین پیام رسان بین ایرانیان نسخه جدید خود به نام ۴.۴ را منتشر کرد. ورژن جدید تلگرام امکانات جالبی دارد که در ادامه می خوانید

نسخه جدید تلگرام 4.4 با امکانات جالب منتشر شد‎, پورتال خبری فرهنگی گهر

اشتراک گذاری مکان
اولین قابلیت، امکان به اشتراک گذاری موقعیت جغرافیایی به طور زنده با دیگر کاربران است. به لطف آن می توانید به جای این که هر چند دقیقه یک بار موقعیت ثابت خودتان را با دیگران به اشتراک بگذارید، برای دوستان تان امکانی فراهم کنید که موقعیت شما روی نقشه را به طور زنده ببینند. برای استفاده از این قابلیت کافیست به بخش Location رفته و گزینه ‘Share My Location for…’ را انتخاب کنید.
البته اشتراک گذاری موقعیت زنده در تلگرام دائمی نیست و فقط این کار را می توانید برای بازه های زمانی ۱۵ دقیقه ای، ۱ ساعته و ۸ ساعته انجام بدهید.
تلگرام امکان اشتراک گذاری موقعیت زنده در گروه ها را هم فراهم کرده که قطعا برای میتینگ های بزرگ دوستانه بسیار مفید و کاربردی ظاهر می شود. همچنین برای این که بدانید دیگران موقعیت زنده شما را روی نقشه می بینند، اپلیکیشن این موضوع را با نمایش یک نوار در بالای صفحه اطلاع رسانی می کند.
مدیا پلیر جدید
اما تغییر دیگری که در آپدیت ۴.۴ شاهد آن هستید، به روز رسانی رابط کاربری مدیا پلیر تلگرام است که حالا زیباتر از همیشه شده و تجربه کاربری در آن نسبت به قبل ارتقاء یافته است.
تغییرات در گروه ها
اما در نهایت آخرین تغییری که در به روز رسانی ۴.۴ صورت گرفته را در گروه های تلگرام شاهد هستید. حالا در گروه های بزرگ، تشخیص مدیران به لطف نشان مخصوص admin آسان تر از همیشه انجام می گیرد. همچنین ادمین های سوپرگروه ها از این پس می توانند میزان دسترسی کاربران تازه وارد به تاریخچه پیام های گروه را به طور دستی تعیین نمایند.
پشتیبانی از زبان های بیشتر
همچنین تلگرام اعلام کرده که در این نسخه از زبان های بیشتری پشتیبانی به عمل می آورد. البته همچنان پشتیبانی از زبان فارسی به آن اضافه نشده، اما در پست وبلاگ تلگرام مستقیما به این موضوع اشاره شده که به زودی شاهد پشتیبانی رسمی از زبان فارسی در این پیام رسان خواهیم بود.
تلگرام در کنار اعلام پشتیبانی از زبان های جدید، از راه اندازی یک پلتفرم ترجمه هم در اکوسیستم این اپلیکیشن خبر داده تا کاربران ساکن هر کشور بتوانند با عضویت در آن به ترجمه بخش های مختلف این اپلیکیشن به زبان مادری خود به صورت داوطلبانه کمک کنند.

دیجیاتو

 

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي