نتیجه سفر سپ بلاتر به ایران چه شد؟

دسته بندي : ⚽ ورزش,اخبار ورزشی
تاريخ : 20 آبان

سفر سپ بلا‌تر رئیس فیفا به ایران دستاوردهای بزرگی داشت که البته از نگاه کار‌شناسان و رسانه‌ها مغفول ماند. ما براساس یک برنامه ریزی دقیق از مدت‌ها پیش به دنبال حضور بلا‌تر در ایران بودیم و خوشبخانه در بهترین زمان ممکن ایشان به دعوت ما پاسخ مثبت داد و به ایران آمد و توانستیم از حضور ایشان بیشترین بهره‌وری ممکن را داشته باشیم.

نتیجه سفر سپ بلاتر به ایران چه شد؟, پورتال خبری فرهنگی گهر

قطعاً مذاکرات و ملاقات‌های بلا‌تر با مقامات بزرگ کشوریمان تاثیرگذار است و درخواست ما هم براساس همین تاثیرگذاری بررسی خواهد شد. خوشبختانه آقای بلا‌تر با دو تن از شخصیت‌های مهم و اجرایی کشور یعنی با رئیس‌جمهور و رئیس مجلس ملاقات داشت و حمایت قاطعانه و صریح دکتر روحانی و دکتر لاریجانی سبب ایجاد یک فضای مثبت شد که قطعا در روند برنامه‌های ما تاثیرگذار است.

آقای بلا‌تر هم زمانی که حمایت دولت را پشت ما دید تحت تاثیر قرار گرفت و برای او بسیار جالب بود و از همین رو می‌توانیم امیداور باشیم که در آینده نزدیک اتفاقات خوبی برای ما رخ دهد. عمده هدفی را از حضور بلا‌تر در ایران پیگیری می‌کردیم، بحث میزبانی جام ملت‌های آسیا و جام جهانی فوتسال بود و خوشبختانه با حمایت گسترده و قاطع دستگاه‌های اجرایی کشور و نظر مثبت بلا‌تر توانستیم نیمی از مسیر را با موفقیت طی کنیم.

در جلساتی که با بلا‌تر داشتیم در خصوص میزبانی جام جهانی فوتسال در سال ۲۰۲۰ و جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۱۹ میلادی صحبت کردیم. حمایت دکتر روحانی از میزبانی ایران بسیار تاثیرگذار بود و قطعا با این شرایط می‌توانیم به گرفتن میزبانی خوشبین باشیم.

 

منبع: شهر خبر

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي