نتایج کامل هفته نخست لیگ برتر

هفته نخست رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال با پيروزي پرگل تيم‌هاي فجر سپاسي و صباي قم آغاز شد.

از ساعت 20:30 پنجشنبه شب فجر سپاسي در نخستين بازي فصل جديد ليگ برتر در ورزشگاه خانگي خود ميزبان ذوب آهن بود و در پايان توانست با نتيجه پرگل 3 بر صفر حريف خود را شكست دهد.

مهدي نظري (10)، بابك لطيفي (32) و حميد جوكار (92) گل‌هاي فجر را به ثمر رساندند.

همچنين تيم فوتبال صباي قم در حالي كه تيم مربي فصل گذشته خود را روبه‌روي خود مي‌ديد توانست با 4 گل پيكان را شكست دهد. عبدالله ويسي كه در اين فصل هدايت پيكان را در دست دارد، در نخستين بازي فصل به مصاف تيم پيشين خود يعني صبا رفت و در نهايت شكست سنگيني را متحمل شد.

ميلاد نوري (4 و 67) ، محسن بيات(42) و رامين رضاييان (83) براي شاگردان يحيي گل‌محمدي گلزني كردند تا صبا در نخستين شب هفته نخست ليگ برتر موقتا به صدر جدول صعود كند.  تماشاگران صبا گل محمدی را یحیی مورینیو نامیدند که توانست بدل گورادیولا را شکست دهد.

همچنين گهر زاگرس كه به تازگي به ليگ برتر راه يافته در ورزشگاه انقلاب كرج ميزبان ملوان بود و در نهايت با يك گل از اين تيم شكست خورد. جلال رافخايي (52) تك گل انزلي‌چي‌ها را به ثمر رساند.

در ديگر ديدار پنجشنبه شب مصاف شاگردان علي دايي و منصور ابراهيم‌زاده برنده‌اي نداشت. نفت تهران كه در ورزشگاه دستگردي به مصاف راه آهن رفته بود، در نهايت به تساوي يك بر يك رضايت داد.

مجتبي شيري (45) ابتدا برا ي راه‌آهن گلزني كرد اما يعقوب كريمي (72) گل تساوي را براي شاگردان ابراهيم‌زاده به ثمر رساند.

همچنين در يكي از مهم‌ترين بازي‌هاي اين هفته پرسپوليس با گل دقايق پاياني جواد كاظميان ميزبانش نفت آبادان را شكست داد تا شروع خوبي در ليگ داشته باشد.

به گزارش مشرق با اين نتايج در شب نخست هفته اول ليگ برتر صبا، فجر سپاسي، پرسپوليس و ملوان با سه امتياز و به دليل تفاضل گل بهتر به ترتيب در رده‌هاي اول تا چهارم ليگ قرار دارند.

سایر دیدارهای هفته نخست فردا برگزار می شود. برنامه بازیهای فردا بصورت زیر است:

استقلال تهران ـ آلومينيوم هرمزگان، ساعت 22:15 ورزشگاه آزادي تهران

سپاهان اصفهان ـ مس كرمان، ساعت 20:45  ورزشگاه فولاد شهر

تراكتورسازي تبريز ـ سايپاي كرج، ساعت 20:15 ورزشگاه يادگار امام تبريز

داماش گيلان ـ فولاد خوزستان، ساعت 21:15 ورزشگاه سردار جنگل رشت

 

گردآوری: گروه ورزش گهر

 

منبع: مشرق

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه