نامه عارف به روحانی

دسته بندي : سیاست,⭐ اخبار
تاريخ : 27 مرداد

“محمدرضا عارف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در نامه‌ای به رئیس جمهور، حمایت و پشتیبانی از دولت را لازمه تأمین منافع ملی دانست و تاکید کرد: از هیچ اقدامی در این راه دریغ نخواهیم ورزید.”

نامه عارف به روحانی, پورتال خبری فرهنگی گهر

به گزارش سایت شخصی محمد رضا عارف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در نامه‌ای به حجت‌الاسلام حسن روحانی، رئیس جمهور با اشاره به رأی اعتماد مجلس به اکثریت وزرای پیشنهادی، حمایت و پشتیبانی از رئیس و اعضاء کابینه را لازمه تأمین منافع ملی دانست و اظهار امیدواری کرد که دولت با تکیه بر ظرفیت­‌های قانونی و استفاده از حسن روابط و تعامل سازنده با مسئولان بلند پایه کشور در تحقق مطالبات به حق مردم که تفکر اصلاح طلبی و اعتدال را برگزیدند، موفق باشد.
متن کامل نامه عارف به رئیس جمهور به شرح ذیل است:

حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر حسن روحانی
ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران
با سلام و احترام،
خداوند منان را شاکریم که با عنایت الهی و در اثر کار و تلاش­‌های موثر، گسترده و کارآمد جنابعالی و همکاران محترمتان، اکثریت اعضای پیشنهادی هیأت وزیران، اعتماد و همراهی نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی را کسب کردند.

 

تلاش شما و همکارانتان شایسته تقدیر است که در چارچوب حقوق و مسئولیت­‌های قوای مجریه و مقننه و با تکیه بر تجارب و توانمندی­‌های خویش و سایر همکارانتان با ادبیات فاخر و در شأن مردم ایران در روزهای اخیر به ویژه در جریان­ فعالیت­‌های چهار روزه بررسی برنامه­‌ها و رسیدگی به صلاحیت وزرا، امید وآرامش را در سطح افکار عمومی ارتقاء بخشیدید.

اکثریت نمایندگان محترم ملت نیز با درک صحیح شرایط دشوار کنونی کشور و ضرورت کمک به دولت، بالاترین نصاب رأی به وزراء را در مقایسه با دولت­‌های پیشین به وزیران دولت یازدهم دادند. بدیهی است چنانچه اهتمام و حمایت وکلای محترم مردم متوجه تمامی افراد پیشنهاد شده رئیس جمهوری بود، امروز شاهد رضایت و شادی بیشتری در بین آحاد جامعه می­‌بودیم.

ضمن تبریک کسب این موفقیت­ ارزشمند به جنابعالی و ملت بزرگوارمان، حمایت و پشتیبانی از رئیس و اعضای محترم کابینه دوره یازدهم را لازمه تأمین منافع ملی دانسته و از هیچ‌گونه اقدامی در این راه دریغ نخواهیم ورزید.

 

امیدوارم با تکیه بر ظرفیت­‌های قانونی و استفاده از حسن روابط و تعامل سازنده با مسئولان بلندپایه کشور در تحقق مطالبات به حق مردم شریف ایران که تفکر اصلاح طلبی و اعتدال را برگزیدند، موفق و مؤید باشید. امیدوارم با تلاش و همت همه نیروهای دلسوز کشور، شاهد پیشرفت و اعتلای روزافزون میهن اسلامی ایران باشیم.

انشاءالله.

تابناک

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي