نادرترین حادثه، دستی که تا کتف در کاسه توالت گیر کرد/ عکس

در اتفاقی نادر، دست مردی جوان تا کتف در کاسه توالت گیر کرد.

نادرترین حادثه، دستی که تا کتف در کاسه توالت گیر کرد/ عکس

مهدی رضایی، مدیر حوزه یک سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد در این باره گفت: در نخستین دقایق بامداد روز شنبه وقوع حادثه گیر کردن دست مردی در توالت از طریق عوامل انتظامی به آتش‌نشانی اطلاع داده شده و از آنان درخواست کمک شد.

وی با بیان اینکه به دنبال این اعلام، آتش‌نشانان ایستگاه 33 به محل حادثه واقع در یک منزل مسکونی در خیابان رضی مشهد اعزام شدند، افزود: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که دست مردی جوان تا کتف در کاسه توالت گیر کرده است که با توجه به کوچک بودن فضا و خاص بودن نوع حادثه، از آتش‌نشانان ایستگاه هفت درخواست کمک شد.

مدیر حوزه یک سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد با بیان اینکه آتش‌نشانان با استفاده از تجهیزات مخصوص اقدام به برش کاسه توالت و خارج کردن دست این فرد کردند، گفت: ظاهرا انگشتر این فرد به چاه توالت افتاده و وی برای خارج کردن آن، دستش را با مایع دستشویی و روغن چرب کرده و تا کتف آن را به داخل کاسه فرو کرده است.

رضایی با بیان اینکه این فرد ساعت‌ها در این حالت مانده بوده تا اینکه همسرش در ساعت 12 شب به خانه آمده و با وضعیت وی روبرو شده، افزود: پس از آن همسرش سراسیمه موضوع را به پلیس اطلاع داده و عوامل انتظامی نیز از آتش‌نشانان درخواست کمک کردند.

به گفته وی، حال عمومی این مرد مساعد بوده و تنها به دلیل اینکه ساعت‌ها در وضعیت نامناسبی قرار داشته، دچار افت فشار شده بود که آتش‌نشانان وی را در محل تحت کمک‌های اولیه قرار دادند.

مدیر حوزه یک سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد این حادثه را موردی نادر ارزیابی کرد و گفت: در طول سال‌ها فعالیتم در آتش‌نشانی، موردی که دست فردی تا کتف در کاسه توالت گیر کند را ندیده بودم و تنها چند مورد محدود نظیر گیر کردن دست تا مچ یا آرنج را شاهد بودم.

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه