موافقـت آمریکا با برگزاری بازی دوستانه بـا تیـم ملـی فوتبال ایـران

رييس فدراسيون فوتبال جمهوري اسلامي ايران گفت: فدراسيون فوتبال آمريكا با برگزاري بازي دوستانه با تيم ملي ايران موافقت كرده است و درصورت انجام هماهنگي ها اين بازي تداركاتي برگزار مي شود.
موافقـت آمریکا با برگزاری بازی دوستانه بـا تیـم ملـی فوتبال ایـران
علي كفاشيان روز پنجشنبه در حاشيه مجمع انتخاباتي هيات فوتبال استان بوشهر درگفت و گو با خبرگزاري جمهوري اسلامي افزود: پيشتر درخواست هايي براي برگزاري بازي هاي رفت و برگشت داشته ايم و هم اكنون هم پيشنهادهايي شده كه بازي هاي تداركاتي چهارجانبه اي برگزار كنيم كه يكي از طرف هاي اين بازي ها كشور آمريكا است.

وي اضافه كرد: كشورهاي آمريكاي جنوبي و اروپايي هم در برنامه بازي هاي تداركاتي ما قرارگرفته اند. كفاشيان با اشاره به برگزاري كنگره علم فوتبال در ايران گفت: كنگره اي در روزهاي ۱۵ و ۱۶ آبان امسال برگزارخواهد شد كه رييس فيفا، رييس و دبيركل كنفدراسيون فوتبال آسيا(AFC)، رييس كميته پزشكي فيفا و صاحبنظران كميته هاي مختلف فيفا و AFC در ايران حضور خواهند يافت.

وي با ذكر اينكه در برنامه هاي اين همايش علمي بازديد از پروژه هاي فوتبال گنجانده شده است اظهاركرد: همچنين دراين آيين برنامه هاي آتي اين فدرسيون در خصوص حمايت فوتبال و ميزباني جام ملت هاي آسيا و ساير موارد ارايه مي شود.

كفاشيان ابراز اميدواري كرئ كه اين همايش به سود فوتبال كشور تمام شود. وي بيان كرد: شركت كنندگان در اين كنگره هم از امكانات فوتبال بازديد مي كنند و ملاقات هايي با وزير ورزش و رييس جمهوري خواهند داشت.

رييس فدراسيون فوتبال ايران در مورد بازگشت كارلوس كي روش به ايران گفت: سرمربي تيم ملي فوتبال كشورمان صبح امروز به ايران بازگشته و به زودي كار خود را آغاز مي كند.

وي در مورد پرونده تباني مطرح شده نيزگفت: پرونده تباني دردست بررسي است ولي هنوز مدارك و مستندات كافي ارايه نشده است هردو طرف مدعي صحت ادعاي خود هستند.

وي افزود: اين طور صحيح نيست كه اتهامي به شخصي زده شود و مدركي ارايه نشود و اگر كسي مدركي دارد بايد ارايه كند.

كفاشيان افزود: فدراسيون بايد اين مدارك را دريافت، بررسي و نتيجه گيري كند همان طور كه در موارد ديگر تصميم گيري كرده است.

وي اضافه كرد: پرونده ها در دست بررسي است و كميته انظباطي و اخلاقي هنوزبه تصميم خاصي نرسيده است. كفاشيان اظهار كرد: اگر مواردي وجود دارد بايد بدون جنجال به فدراسيون ارايه شود و فدراسيون آن را بررسي مي كند ولي اين موضوع علني شده و اميدواريم هرچه زودتر به پايان برسد.

منبع:انتخاب

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه