مهدوی‌کیا ماجرای 700 میلیون سال 77 را لو داد

تاريخ : 13 مرداد

مهدی مهدوی کیا از علی پروین گلایه دارد. از اینکه مدیرفنی پرسپولیس در کمیته فنی به رویانیان گفته بود چرا مدیران باشگاه قرارداد مهدی را تمدید کرده اند.

به گزارش خبرآنلاین چهره دوست‌داشتنی پرسپولیس از یک‌سری اتفاقاتی که در کمیته فنی افتاده و حرف‌هایی که در مورد او زده شده، دلخور است. مهدوی‌کیا می‌گوید من با باشگاه قرارداد دارم و آقایانی که منافع‌شان به خطر افتاده باید مراقب حرف‌زدن‌شان باشند. کاپیتان کیا که در تمام دوران فوتبالش هیچ گاه اینچنین لب به انتقاد از کسی نگشوده این بار یکی از سرشناس ترین پیشکسوتان پرسپولیس را هدف قرار داده است.

در جلسه کمیته فنی گفته‌اند مدیرعامل باید بهتر مشاوره می‌گرفته و از جذب بازیکنانی مثل مهدوی‌کیا و معدنچی امتناع می‌کرده؛ شما در این خصوص چه صحبتی دارید؟ 
من نمی‌دانم. همین آقایان یا بهتر بگویم همین شخص، منافعش به خطر افتاده، حالا علیه ما حرف می‌زند!

خیلی ناراحت شدید؟ 
بله؛ ناراحت شدم و حالا هم می‌گویم اگر این آقا خیلی دلش به حال پرسپولیس می‌سوزد، بهتر است از آن ۷۰۰، ۸۰۰ میلیونی که سال ۷۷ رفت به حساب‌شان، صحبت کند؛ مبلغی که شاید آن‌موقع بودجه چهار سال پرسپولیس می‌شد.

واقعاً؟! 
بله؛ من مدارک این حرف‌هایی که می‌زنم را دارم و مستند حرف می‌زنم و اگر لازم باشد آنها را به بازرسی هم ارائه خواهم داد تا عده‌ای هر چیزی که خواستند را بر زبان نیاورند.

یعنی می‌گویید حرف‌های اشتباهی در مورد شما زده شده؟ 
من با باشگاه پرسپولیس طرف قرارداد هستم و فقط باشگاه می‌تواند در مورد من تصمیم بگیرد، نه یک شخص. ضمناً بهتر است هرکس به اندازه مسئولیتی که در پرسپولیس دارد حرف بزند و بیشتر از حیطه مسئولیتش صحبت نکند اما گفتم متأسفانه الان طوری شده که هر فردی منافعش به خطر می‌افتد می‌آید و علیه شخص دیگری صحبت می‌کند.

نمی ترسی از اینکه نیمکت نشینی ات دنباله دار شود؟ 
فوتبال بالا و پایین دارد. من سال آخر فوتبالم در پرسپولیس است و حالا خواهید دید که امسال چه عملکردی در این تیم خواهم داشت. در فوتبال حرفه‌ای هم ممکن است مسائل زیادی برای یک فوتبالیست پیش بیاید اما تمام سعی خودم را می‌کنم تا بهترین بازی‌هایم را در سال خداحافظی داشته باشم.

نیم‌فصل خداحافظی می‌کنی؟ 

 

 

گردآوری: گروه ورزش گهر

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

  1. سلام . مجله بسيار پر محتوا و آپي داريد. همواره سربلند باشيد.

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي