«من مادر هستم» رکورد فروش را زد

کافه سینما: با فروش ۹۳ ميليون توماني من مادر هستم در روز سه‌شنبه ۱۴ آذر يك ركورد تازه در سينماي ايران ثبت شد.

ركورد بيشترين فروش روزانه يك فيلم غيركمدي كه پيش از اين در اختيار جدايي نادر از سيمين بود با اين فروش به من مادر هستم رسید.

جدايي نادر از سيمين با ۲۴ سالن در روزهاي پنج شنبه و جمعه يازدهم و دوازدهم فروردين سال نود ۷۵ ميليون تومان فروخت. اما من مادر هستم این فروش را در تعداد کمتری سالن، (۱۵ باب)، و در یک روز میان هفته به دست آورد.

«من مادر هستم» رکورد فروش را زد, پورتال خبری فرهنگی گهر

هر چند که تهران در این روز به دلیل آلودگی هوا، نیمه تعطیل بود. اين فيلم چهارشنبه هم ۶۵ ميليون تومان فروخت و مجموع فروشش در هفته اول اكران را به ۳۵۰ ميليون تومان رساند. بعد از اين فيلم، بي‌خود و بي جهت عبدالرضا كاهاني هم فروش مناسبي داشته. اين فيلم كه بازيگرانش قرار است فردا ساعت يك ربع به هفت در سينما عصر جديد با مردم به تماشاي آن بنشينند، روز سه شنبه ۳۲ ميليون و چهارشنبه ۲۲ ميليون تومان فروخت و مجموع فروشش به ۱۵۲ ميليون تومان رسيد.

ديگر فيلم اكران شده زندگي خصوصي آقا و خانم ميم است كه با فروش ۸/۲۶ ميليون توماني سه‌شنبه و ۸/۱۹ ميليون توماني چهارشنبه به مجموع فروش ۱۲۴ ميليون تومان رسيد. اين آمارها براي سينماهاي تهران است و هنوز آمار فروش شهرستان‌هاي اين فيلم‌ها مشخص نيست.

 

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر گهر

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي