منفورترین بازیکنان دنیای فوتبال

منفورترین بازیکنان دنیای فوتبال

ball

رسانه‌های خبری در اروپا طی تحلیلی گسترده‌ای ۱۰ بازیکن منفور حاضر در دنیای فوتبال را معرفی کرد که به شرح زیر است:

۱۰- سرخیو بوسکتس (بازیکن تیم فوتبال بارسلونا)

بطور حتم اگر از یک هوادار تیم فوتبال اینترمیلان سوال شود که تو ترجیح می‌دهی بوسکتس را انتخاب کنی و یا اینکه در انگشتان پایت سوزنی آتشین فرود کنند بی شک گزینه دوم را انتخاب خواهد کرد.
بازی مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۱۰ میلادی و نمایشی که پیاده کرد تا تیاگو موتا از زمین اخراج شود، باعث شد تا نفرت جهانی متوجه این بازیکن شده و هواداران تیم رئال مادرید بیشتر از اینکه از بارسلونا متنفر باشند از او تنفر دارند.

۹- تئوفیلو گوتیزر (بازیکن ریورپلات)

اگر کسی به دنبال دردسر است تا یکبار در کل زندگی‌اش این دردسر را تجربه کند بهتر است سفری به بوگاتا داشته باشد. بطور حتم در یکی از خیابان‌ها گلوله‌ای بر سینه‌اش اصابت خواهد کرد.
تئوفیلو گوتیزر فوتبالیست کلمبیایی جزو آن دسته از افرادی بوده که با آرامش خاطر در جیبش اسلحه حمل می‌کرده است. این بازیکن زمانیکه در تیم ریسینگ فعالیت می‌کرد در مسابقه دربی مقابل تیم ایندینپدنت قرار گرفت. در پایان بازی وقتی ساجا بازیکن حریف به او نزدیک شد تا طبق روال به وی دست بدهد، او هفت تیرش را بیرون آورده و او را در استادیوم تهدید کرد. این کار او باعث وحشت دیگر بازیکنان شد و آنها از ترس اینکه مبادا ترور شوند به سمت اتوبوس فرار کردند. او در نهایت از این تیم اخراج شد ولی خاطره‌ای فراموش نشدنی را برای همه رقم زد.

۸- جان تری(بازیکن تیم چلسی)

شاید همه فکر کنند که جان تری کاپیتان تیم چلسی به دلیل خیانتی که هم تیمی اسبق خود در تیم وین بریدج کرد مورد نفرت همه قرار گرفته است ولی واقعیت این نیست. او به دلیل رفتار نژادپرستانه آنتون فردیناند بازیکن سیاه پوست انگلیسی کرد و او را با عناوین نژادپرستانه خطاب کرد مورد نفرت همه قرار گرفته و حالا در این لیست جای گرفته است.

۷- کاتموک بلانکو(بازیکن مکزیکی تیم پوبلا)

این بازیکن که مکزیکی است و در حال حاضر در تیم پوبلا در حال فعالیت است در حال حاضر در سن ۴۱ سالگی بسر می‌برد و قصد جدایی از دنیای فوتبال را نداشته و همچنان جای بسیاری از جوانان را که می‌توانند از این طریق درآمد داشته باشند، گرفته است.

او هم جزو آن دسته از بازیکنانی است که مورد نفرت بسیار زیاد هواداران فوتبال قرار دارد او زمانیکه راهی MLS آمریکا شد تا فعالیتش را در تیم شیکاگو فایر از سر بگیرد در بازی مقابل دی‌سی یونایتد ضربه مشتی به حریف وارد کرد که زمینه محرومیت دو ساله‌اش از حضور در جام حذفی آمریکا فراهم شد حالا با این اتفاق هواداران حاضر در آمریکا حاضر به دیدن دوباره او نیستند و از او به شدت نفرت دارند.

۶- نیحل دیانگ (بازیکن هلندی تیم میلان)

ژستی که این بازیکن در فینال جام جهانی ۲۰۱۰ توسط این بازیکن گرفته شد هرگز فراموش نمی‌شود او پای راستش را بلند کرد درست مثل اینکه فوتبال بازی کردن قصد انجام حرکات کونگ‌فو را دارد و بر سینه‌ ژابی آلونسو بازیکن تیم ملی فوتبال اسپانیا وارد آورد.
حرکتی که فراتر از مقررات صورت گرفت و بسیار سخت بود همین حرکت او باعث شد تا در گروه نفرت‌انگیزترین بازیکنان حاضر در دنیای فوتبال قرار بگیرد.

۵ – کریس رونالدو (بازیکن تیم رئال مادرید)

بی شک کریس رونالدو مهاجم پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید مثل بقیه بازیکنان نامبرده شهرت یک بازیکن خاطی را با خود حمل نمی‌کند. او بی‌شک یک ستاره واقعی در دنیای فوتبال و خارج از آن است ولی شخصیتی خاص دارد و آن این است که عاشق پنهان کردن چهره واقعی‌اش بوده و دائما از خود تواضعی ساختگی مثل رقیبش لیونل مسی نشان می‌دهد به همین علت مورد نفرت بسیاری از هواداران فوتبال قرار دارد.

۴- لوئیس سوارز ( بازیکن تیم بارسلونا)

بی‌شک هیچ کس سوال نمی‌کند که چرا هواداران فوتبال از لوییس سوارز نفرت دارند نفرت مردم از او به دلیل رفتارهای نژادپرستانه نیست بلکه ژست عجیب او در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل و گاز گرفتن شانه کیئلینی باعث شد تا نه تنها از طرف فیفا مورد محرومیت طولانی مدت قرار بگیرد بلکه مورد نفرت بسیار زیاد هواداران فوتبال واقع شود.

۳ – ماریو بالوتللی (بازیکن تیم لیورپول)

در این رده‌بندی نام ماریو بالوتللی بازیکن ایتالیایی تیم فوتبال لیورپول مشاهده می‌شود مردم ازاو نفرت دارند به دلیل نقایص بسیار زیاد داشته و همه او را فردی تنبل – نابالغ- خود محور و ازنظر اجتماعی فردی معتاد قلمداد می‌شود رفتار او در برخی موارد بقدری سطحی و بچه‌گانه بود که برخی احساس کردند او حقیقتا یک احمق است بسیار شهرت وی را به دلیل موارد مطرح شده دانسته معتقد هستند که او نتایج واقعی و شایسته دست نیافته است.

۲- زلاتان ابراهیموویچ (بازیکن پاری‌سن ژرمن)

زلالان ابراهیموویچ بازیکن مشهوری است که از نظر فوتبالی چهره منفوری نیست او دارای شخصیتی خاص است و هر انچه را که فکر می‌کند بر زبان می‌آورد و برای گفتن افکارش احتیاجی به زدون ماسک بر صورت ندارد او در جنگ و جدلی که با خبرنگاران بر سر پپ گواردیولا پیدا کرد این ویژگی‌اش را خیلی خوب به نمایش گذاشت و در واقع آن را کامل کرد. او حمله سخیفی در برابر خبرنگاران بکار برد که همین جمله زمینه نفرت بسیاری از مردم از وی فراهم کرد.

۱- پپه (بازیکن تیم رئال مادرید)

با توجه به این رده‌بندی باید او را منفورترین بازیکن در حال حاضر دنیای فوتبال قلمداد کرد او در زمین بازی یک پسربچه بد بود که مانند دیوانه‌ها بازیکنان را ضرب و شتم می‌کند و ما هنوز لگد وحشتناک او را به کاسکوئرو فراموش نکرده‌ایم حرکتی باعث محرومیت طولانی برای وی شد در خارج از زمین بازی هم او فردی با هوش و خارق‌العاده محسوب نشده و کاریزمای خوبی ندارد.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه