مفتی عربستان: پخش فیلم محمد رسول الله شرعا جایز نیست

با توجه به اکران فیلم محمد رسول الله ، مفتی عربستان در مورد این فیلم اظهارات جالبی منتشر کرده است.

مفتی عربستان: پخش فیلم محمد رسول الله شرعا جایز نیست, پورتال خبری فرهنگی گهر

شیخ عبدالعزیز آل الشیخ مفتی و رئیس هیئت علمای عربستان در گفتگو با پایگاه انگلیسی الحیاة گفت: نمایش فیلم «محمد رسول الله ص» شرعا جایز نیست.

وی این فیلم را فیلمی مجوسی و اسلام ستیزانه توصیف کرد و در مورد نمایش آن هشدار داد.

مفتی عربستان بدون اشاره به محتوای این فیلم تاکید کرد: رسول الله(ص) از این فیلم و صفاتی که در آن به وی نسبت داده شده به دور است و غیر واقع را به نمایش می گذارد و موجب استهزاء به پیامبر و جایگاه وی بوده زیرا اقدامی فاجرانه(!!!) و به دور از دین و موجب تخریب چهره اسلام است.

وی افزود: هرکس دوست دارد زندگی رسول خدا را تبیین کند، بهتر است سنت او را منتشر کند نه اینکه مانند این مفسدان عمل کند و ما در مورد مشاهده و نمایش این فیلم هشدار می دهیم زیرا سازندگان این فیلم امین نیستند و عادت آنها دروغ گویی است.

خاطر نشان می شود یکی از مصیبت های کنونی در جهان اسلام، وجهه زشت و خشنی است که به لطف همین آقای آل الشیخ و تکفیری ها از اسلام به نمایش گذاشته اند و فیلم محمد(ص) می کوشد تا اندازه ای، به معرفی چهره حقیقی پیامبر گرامی اسلام بپردازد و مخالفت حقیرانه مفتی اعظم(!) عربستان با این فیلم، بیانگر نوعی درماندگی و عجز از سوی کسانی است که نه تنها هنری در معرفی پیامبر نداشته اند که با فتواها و رفتارهای خود، چهره ای خشن و غیرمنطقی از اسلام و پیامبرش به نمایش گذاشته اند.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي