معرفی کامل دو دسته دختر برای آقایان

تاريخ : 21 اسفند

برای آقایان همراه سایت گهر مقاله ای ترتیب داده ایم که عبارت است از معرفی کامل دو دسته دختر برای آقایان. با ما همراه باشید.

.

معرفی کامل دو دسته دختر برای آقایان, پورتال خبری فرهنگی گهر

.

تفاوت بین دختری که باهاش قرار میزارید و زنی که باهاش ازدواج می کنید:

.

دختری که باهاش قرار میزارید: هیچوقت نمیخواد خانواده و یا دوستان شما رو ببینه، اون شما رو فقط واسه خودش میخواد.

زنی که با اون ازدواج می کنید: میخواد که خانواده و یا دوستان شما رو ببینه، اون میدونه بدون اونها شما در جایگاه و شخصی که الان هستید نبودید.

دختری که باهاش قرار میزارید: بیش از حد نگران اینه که لاک ناخن هاش درست باشه، مژه هاش یه شکل خاص باشه و خوشگل به نظر بیاد.

زنی که با اون ازدواج می کنید: بیش از حد نگران اینکه لاک ناخن هاش درست باشه نیست، بجاش اون نگران اینه که به دید طرفش زیبا باشه حتی میتونه به این معنی باشه که بدون آرایش باشه. اون روی زیبایی درونی و ساختن شخصیتش کار میکنه، چون میدونه زیبایی واقعی از درون انسانهاست.

دختری که باهاش قرار میزارید: فقط به شغل و دیدگاه خودش نسبت به زندگی اهمیت میده و آینده ای بدون شما رو در ذهنش داره.

زنی که با اون ازدواج می کنید: به شغل و دیدگاه شما درست مثل مال خودش اهمیت میده، اون میدونه شما هم برای خودتون نقشه هایی دارین و با همدیگه کار میکنین تا به اهدافی که هر دو دارین برسین. ازدواج اولویت اونه.

دختری که باهاش قرار میزارید: عاشق پول شما و راحتی هایی هست که با پولتون می تونید براش فراهم کنید، همینطور در برابر هر چیزی که به شما بده از شما توقع چیزی در برگشت داره.

زنی که با اون ازدواج می کنید: میخواد که با شما به پول و راحتی برسه و باور داره که دوتا فکر بهتر از یک فکر کار میکنه. وقتی هم چیزی به شما میده توقع چیزی در برگشت نداره.

دختری که باهاش قرار میزارید: فکر میکنه همه چیز رو میدونه!!

زنی که با اون ازدواج می کنید: همیشه مشتاق یاد گرفتن چیزای جدیده و میدونه همیشه چیزایی برای یاد گرفتن هست.

دختری که باهاش قرار میزارید: همیشه میترسه که عمیقترین رازهاش رو به شما بگه.

زنی که با اون ازدواج می کنید: همیشه عمیقترین رازهاش رو به شما میگه حتی اگه ممکن باشه به معنای از دست دادن شما باشه، به شما اعتماد داره و همه چیز رو به شما میگه، اون میدونه صداقت بهترین سیاسته.

دختری که باهاش قرار میزارید: هیچوقت در مورد ازدواج و بچه دار شدن هیجان زده نمیشه (حتی اگه بخواد یروزی یه بچه هم داشته باشه)

زنی که با اون ازدواج می کنید: در مورد ازدواج و بچه دار شدن و تشکیل خانواده با شما هیجان زده و مشتاقه.

دختری که باهاش قرار میزارید: همیشه میخواد بُرش و حرف خودش رو نشون بده.

زنی که با اون ازدواج می کنید: بیشتر متواضع و فروتنه (چون میدونه ویژگی هاش رو شما میبینید. )

دختری که باهاش قرار میزارید: هیچ نگرانی در مورد غذا پختن برای شما نداره!!

زنی که با اون ازدواج می کنید: نه تنها عاشق آشپزی کردنه بلکه همیشه غذاهای سالم و خوشمزه رو انتخاب میکنه. راه دیگه ورود به قلب یک مرد از طریق شکمشه!! درسته؟؟

دختری که باهاش قرار میزارید: بیش از اندازه نگران اینه که چقدر شما دور و اطرافش هستین و چطوری میتونه شمارو نگه داره.

زنی که با اون ازدواج می کنید: زیاد در مورد نگه داشتن شما نگران نیست چون میدونه قراره آینده رو با اون بگذرونین. اون به اندازه کافی بالغ هست که بدونه نمیشه کسی رو مجبور به موندن کرد و اگه شما بخواین انتخاب کنین همدیگه رو انتخاب میکنین، هر روز دوباره و دوباره.

دختری که باهاش قرار میزارید: تمایلی به مصالحه و سازش با شما نداره.

زنی که با اون ازدواج می کنید: همیشه حاضر به سازش و مصالحه با شماست و مصالحه رو به عنوان یک اصل لازم برای یک ازدواج سالم میبینه.

دختری که باهاش قرار میزارید: فقط در شرایطی که توجه کامل و دائمی شما باشه رشد میکنه.

زنی که با اون ازدواج می کنید: محبت شما رو منعکس و بازتاب میکنه، در شرایطی رشد میکنه که عشق، حمایت و احترامی که شما نیاز دارید رو بهتون بده.

دختری که باهاش قرار میزارید: سعی میکنه شما رو تغییر بده و شما رو با دوست پسر قبلیش مقایسه میکنه.

زنی که با اون ازدواج می کنید: شما رو بعنوان شخصی که هستید قبول داره و شما رو با دوست پسر قبلیش مقایسه نمیکنه. اون میدونه که شما بهترین هستید و اینکه هر چقدر هم که سخت تلاش کنید نمیتونید کسی رو تغییر بدید.

دختری که باهاش قرار میزارید: همیشه سرگرمه.

زنی که با اون ازدواج می کنید: کسیه که شما میتونید با اون سرگرم باشید، آرامش داشته باشید، کارای مختلف بکنید و یا هیچ کار خاصی انجام ندهید ولی از بودن باهم لذت ببرید.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي