معرفی مرکز کامپیوتر ایران ICC

مــرکز کامپیوتر ایران یکی از مراکزی است که در آن کار خرید و فروش لوازم جانبی کامپیوتر و قطعات کامپیوتر انجام می شود. برای آشنایی با مرکز کامپیوتر ایران ICC این بخش گهر را بخوانید. در ادامه مطالبی در مورد آدرس مــرکز کامپیوتر ایران و ساعت کاری مــرکز کامپیوتر ایران می خوانید.

معرفی مرکز کامپیوتر ایران ICC

معرفی مرکز کامپیوتر ایران ICC

مرکز کامپیوتر ایران

در خیابان ولیعصر مراکز خرید متعددی مشغول به فعالیت هستند که هر کدام به فروش کالاهایی از دسته‌بندی‌های مختلف می‌پردازند. از لباس و خوردنی و کتاب‌فروشی گرفته تا فروشگاه‌هایی که به فروش صنایع دستی می‌پردازند. اما در قسمت میانی این خیابان یعنی از چهارراه تا میدان ولیعصر، بیش از هر مرکز خرید دیگری، مراکز فروش کامپیوتر و لوازم جانبی را خواهید دید. یکی از قدیمی‌ترین (تاسیس ۱۳۷۷) و البته پر رفت و آمدترین این مراکز خرید کامپیوتر و لوازم جانبی، مرکز کامپیوتر ایران است که تا پیش از ظهور فروشگاه‌های آنلاین، از محبوب‌ترین مراکز خرید کامپیوتر، لپ‌تاپ و لوازم جانبی بود که هنوز هم تا حد زیادی رونق خود را حفظ کرده است. قیمت‌ قطعات کامپیوتر و الکترونیک در این پاساژ نسبتا مناسب است. مــرکز کامپیوتر ایران همه روزه به جز جمعه‌ها و سایر ایام تعطیل از ساعت ۸ صبح تا ۲۱:۳۰ به ارائه خدمات به مشتری‌ها می‌پردازد.

این مرکز در نه طبقه شامل پنج طبقه تجاری، سه طبقه پارکینگ و انبار و یک طبقه سالن اجتماعات، در خیابان ولیعصر بالاتراز چهارراه طالقانی بنا شده است و افتتاح270 واحد تجاری در پنج طبقه این مرکز، به همراه مدیریت صحیح آن در راستای تمرکز قدرتمند همگی واحدها فقط روی محصولات کامپیوتری، این مرکز را به قطب قدرتمندی در این صنف تبدیل کرد و مورد توجه بسیاری از تجار و تولیدکنندگان مطرح حوزه آی‌تی و همچنین مصرف‌کنندگان قرارگرفت.

ساعات کاری مــرکز کامپیوتر ایران ICC

از شنبه تا چهارشنبه ساعت 9 الی 21

پنجشنبه 9 الی 18

جمعه تعطیل می باشد

ساعات کاری دفتر هیئت مدیره :

از شنبه تا چهارشنبه ساعت 8 الی 16

پنچشنبه ساعت 8 الی 12

آدرس مــرکز کامپیوتر ایران ICC

مـرکز کامپیوتر ایران در تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از چهارراه طالقانی قرار دارد.

مسیر دسترسی به مرکز کامپیوتر ایران ICC

برای رسیدن به مرکز کامپیوتر می‌توانید از اتوبوس‌های بی‌آر‌تی راه‌آهن – تجریش و راه‌آهن – پارک‌وی استفاده کنید و در ایستگاه طالقانی پیاده شوید و به سمت شمال حرکت کنید یا در ایستگاه میدان ولیعصر پیاده شوید و به سمت جنوب حرکت کنید تا به این پاساژ برسید.

اگر قصد استفاده از مترو را دارید، می‌توانید در ایستگاه میدان ولیعصر در خط ۳ مترو از قطار پیاده شوید و با پنج دقیقه پیاده‌روی به سمت جنوب به مرکز کامپیوتر ایران برسید یا در ایستگاه تئاتر شهر در خط ۴ مترو از قطار پیاده شوید و با بی‌آرتی‌های یاد شده به مــرکز کامپیوتر ایران برسید.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه