معرفی بهترین کشورها برای مسافرت ماه عسل

دسته بندي : خانواده,سبک زندگی
تاريخ : 19 مهر

اگر به دنبال بهترین مکان ها برای ماه عسل هستید این مطلب را بخوانید چرا که به معرفی بهترین کشورها برای مسافرت ماه عسل می پردازیم.

معرفی بهترین کشورها برای مسافرت ماه عسل, پورتال خبری فرهنگی گهر

آرامش‌، طبیعت بکر‌، چشم‌اندازهای سحرآمیز و مکان‌های خلوت و شاعرانه از ویژگی‌های مشترک رمانتیک‌ترین مقاصد توریستی جهان است که هریک از اینها با آب‌وهوا و امکانات تفریحی متفاوت‌، جو بسیار لذت بخشی را برای گردشگران فراهم کرده‌اند. در میان این مکان های آرام و زیبا ، ۱۰ مکان را انتخاب کرده ایم تا اگر قصد سفر به جاذبه های عاشقانه را دارید، آنها را نیز به فهرست انتخاب های خود بیفزایید.

۱. پاریس

پاریس، عروس شهرهای دنیا است . در این شهر همیشه و در همه جا شاهد زوج های عاشقی خواهید بود که دست در دست هم قدم می زنند. شهر مد و فرهنگ – در امتداد رود سِن (Seine) در این شهر گردشگران زیادی روزهای ماه عسل شان را می گذرانند. در هر فصلی که به اطراف این رود پرآب بروید، غذاهای محلی و فصلی عالی سرو می شود. در رستوران های آنجا می توانید از انواع غذاهای محلی و قهوه لذت ببرید.

۲. وین

وین نیز یکی دیگر از مکان هایی است که برای ماه عسل بسیار مناسب است. این شهر، با پیشینه بسیار غنی و معماری واقعا زیبا و خیره کننده باعث می شود تا مسافران لحظه های پرباری داشته باشند.
فواره های مرمر، چشم اندازهای فوق العاده باغ ها، فضاهای سبز زیبا، مجسمه ها و … در این شهر مسافران بسیاری را هر ساله به سوی وین می کشانند. در این شهر در خلال ماه های ژانویه و فوریه کنسرت موتزارت برگزار می شود. یعنی همه جانبه می توانید از زیبایی های آنجا لذت ببرید.

۳. Isles

از دیگر شهرهایی که می توان به آن اشاره کرد، Isles یونان است. این جزیره بسیار زیبا برای سپری کردن دوران ماه عسل برای گردشگران سراسر دنیا جاذبه های فراوانی دارد.
این جزیره مشهور با صخره ها و سنگ های سفید، سواحلی شنی تمیز و آب های فیروزه ای و چشم اندازهای طبیعی و معماری جالب ساختمان ها، سالانه زوج های بسیاری را به سمت خود می کشانند. بهترین فصل برای سفر به آن، بهار و پاییز است. در تابستان مسافران و گردشگران بسیاری آنجا می روند و بسیار شلوغ است.

۴. سن سباستین

سن سباستین یکی از بهشت های زمینی عاشقان دلباخته است. تپه های بسیار سرسبز، ساحل صدفی شکل و چشم اندازهای فوق العاده زیبا و استثنایی باعث می شوند زوج های عاشق توجه بسیاری به آن داشته باشند.مهمانان می توانند از تراس اتاق های خود زیبایی های اطراف را مشاهده کنند.

۵. شهرهای چین

کاخ ها، معابد، بناهای تاریخی، درختانی پر از شکوفه ، پیاده روهای سنگفرش شده و گیاهان و گل های بسیار زیبایی که در همه شهر گسترده هستند، باعث شده اند تا شهرهای چین نیز به عنوان یکی از رمانتیک ترین مکان های دنیا شناخته شوند. معابد زیاد، رنگ های متنوع، معماری های مذهبی و تاریخی در کنار اقامتگاه های بسیار شیک – و برخی به سبک ژاپنی – باعث می شوند تا افرادی که دنبال یک مسافرت عاشقانه و آرام هستند، تور چین را انتخاب کنند.

۶. استانبول

استانبول را نیز باید شهر عشق دانست.در تور استانبول با سنت های ماندگار در این شهر آشنا می شوید و لذت چای نوشیدن در رستوران هزار و یک شب، خیابان هایی که بافت قدیمی خود را حفظ کرده اند، زیبایی های طبیعت، معماری های تاریخی، رستوران های متنوع، انواع غذا، نوشیدنی و پیش غذاهای عالی این شهر را در ردیف بهترین مقاصد گردشگری قرار داده اند.

۷. Rivira

ساحل صخره ای، خانه های رنگی که روی هم قرار گرفته اند، مسیرهای پیاده روی بسیار هیجان انگیز با سنگفرش های زیبا و چشم انداز دریا مشخصات یکی از روستاهای ساحلی در کشور ایتالیا است. از بالای این روستا می توانید منظره بسیار زیبایی از دریا را ببینید. این روستا، Rivira نام دارد.

۸. باغ های چارلستون

باغ های چارلستون یکی از بهترین مکان های رمانتیک دنیا است. با مناظر و چشم اندازهای فوق العاده ای که اینجا قرار دارند، شما می توانید عشق را با همه وجود احساس کنید.
آبشار، درختان، سرسبزی و بندر این باغ ها را به بهشت های رمانتیک تبدیل کرده اند. این باغ ها در فرانسه هستند و در رستوران های آنجا می توانید از انواع غذاهای دریایی و پاستا لذت ببرید.

۹. ونیز

منطقه توریستی ونیز در ایتالیا یکی از رمانتیک‌ترین مقاصد گردشگری اروپا است. این شهر با کانال‌های آب و قایق‌های پراکنده در شهر به عنوان تنها وسیله جابجایی در معروف است. میدان “سان مارکو” این شهر نیز یکی از مشهورترین میدان‌های اروپاست.

۱۰. تاهیتی

مجموعه جزایر تاهیتی شامل ۱۱۸ جزیره در جنوب اقیانوس آرام با آبشارها و اماکن توریستی سنتی میزبان گردشگران است. در این منطقه روستاهای قدیمی به همان شکل اولیه خود حفظ شده‌اند و شما می‌توانید زندگی در روستاهای قدیمی را در کنار چشمه‌های آب تجربه کنید.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي