مصاحبه با یوسف تیموری در مورد وضعیت تلویزیون ایران

تاريخ : 12 فروردین

مصاحبه با یوسف تیموری در مورد وضعیت تلویزیون ایران. جزئیات خبر را می توانید در ادامه این مطلب گهر بخوانید

مصاحبه با یوسف تیموری در مورد وضعیت تلویزیون ایران, پورتال خبری فرهنگی گهر

یوسف تیموری که این روز ها مشغول بازی در سریال «پنچری» به کارگردانی برزو نیک نژاد است، در گفت و گویی خبر از حال خوب این روزهایش داد و افزود:
بازی در نقش حبیب و همکاری با مهران مهام یکی از بهترین اتفاقات این روز های من است. کار با یک تیم خوب و حرفه ای و سریالی که امیدوار هستم در سال جدید مخاطب آن را ببیند و دوست داشته باشد.

بازیگر مجموعه های«آمین»، «خروس»، «دست بالای دست» و… در خصوص سالی که گذشت گفت:
من نگاهی کلی تر دارم و معتقد هستم با وجود رسانه های مختلف و دسترسی مخاطب به آثار مختلف در دنیا اما تلویزیون کماکان مخاطب خود را دارد و مردم در اقصی نقاط ایران به تلویزیون اعتماد دارند و علاقه مند هستند که اوقات فراغت شان را با مجموعه هایی که از رسانه ملی پخش می شود و با فرهنگ خودمان همخوانی دارد، سپری کنند. این یعنی ماهم باید تلاش دو چندان داشته باشیم تا آثاری قوی، پرمحتوا و خوش ساخت را روانه آنتن کنیم تا مخاطب سیما پای تلویزیون بنشیند و آنچه را که نیاز است از تلویزیون داخلی که قطعا تولیداتش با حفظ موازین اخلاقی و اعتقادی ساخته شده است، دنبال کند.  به نظرم تلویزیون روند رو به رشدی داشته است و امیدوار هستم سال آینده با نگاه ویژه مدیران محترم سیما آثار تلویزیون به خصوص در حوزه نمایش چه به لحاظ کمی و چه به لحاظ کیفی در بهترین سطح ممکن باشد. امیدوار هستم فیلمنامه های قوی نوشته شود و فرصت کافی دراختیار کارگردانان قرار بگیرد تا با تمرکز کامل سریال های جذاب ساخته شود. ما نیرو های کارآمد و کاربلد کم نداریم، پس باید به آنها وقت بدهیم و اعتماد کنیم.

بازیگر سریال های «اقاقیا»و «زندگی به شرط خنده» در پایان گفت:
امیدوار هستم سال نو برای همه مردم کشورم مملو از شادی و نشاط و آرامش باشد، به لحاظ کاری هم فرصت بیشتری پیدا کنم تا در سریال های خوبی چون«پنچری» بازی کنم . از خدا می خواهم مردم عزیز کشور سال ۹۶ را به دور از هرگونه بلا و نگرانی سپری کنند و تلویزیون و سینما هم با تولید آثار قوی و با کیفیت بیش از پیش مخاطب خود را جلب کند.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي