مصاحبه با علی پور صائب برنده شب کوک

تاريخ : 16 فروردین

در این مطلب مصاحبه با علی پور صائب برنده شب کوک را منتشر می کنیم.

مصاحبه با علی پور صائب برنده شب کوک, پورتال خبری فرهنگی گهر

علی پور صائب خواننده‌ای که به تازگی پا به عرصه خوانندگی گذاشته، در مسابقه «شب کوک» با اکثریت آرا نفر اول این برنامه شده است که ما به همین بهانه با او مصاحبه‌ای داشته‌ایم.

* به عنوان سوال اول، شما از چه زمانی خوانندگی را شروع کردید؟
من چهار ساله بودم که برای اولین بار خواندم و صدایم ضبط شد. از شش سالگی به قرائت قرآن مشغول بودم و بعد از مدتی در ١٤-١٥ سالگی خواندن را شروع کردم. اوایل سعی می‌کردم آهنگ‌هایی که می‌شنوم را به قول اساتید «شب کوک» طوری بخوانم که شخصیت صدایم را پیدا کنم.

* شما به طور تخصصی هم ساز می‌زنید؟
من اولین سازی که زدم «نِی» بود و بعد از آن فلوت. البته گاهی گیتار هم می‌زنم ولی نه به طور تخصصی.

* اولین قطعه‌ای که از شما منتشر شد، چه بود؟
من در سال ٩٠ پدرم را و کمی بعد از آن در سال ٩٢ مادرم را از دست دادم و همه این فشارها باعث شد که در همان سال ترانه‌ای با ملودی خودم و در روز تولدم و به بهانه فوت پدر و مادرم منتشر کنم.

* با برنامه «شب کوک» چطور آشنا شدید؟
از طریق یکی از دوستانم با این برنامه آشنا شدم که در ابتدا مردد بودم اما شرکت کردم و در مرحله مقدماتی توسط داوران عزیز انتخاب شدم؛ ولی در طول مسابقه کار برایم جدی‌تر شد اما هیچوقت حتی در فینال به اول شدن فکر نمی‌کردم و فقط این برایم مهم بود که بتوانم تاثیرگذار باشم که خداروشکر با لطف مردم این اتفاق افتاد.

* اگر در این مسابقه شرکت نمی‌کردید، باز هم خوانندگی را ادامه می‌دادید؟
خوانندگی را که دوست داشتم؛ چون از بچگی برای اهل بیت هم می‌خواندم. البته نمی توانم نسبت به عشق پاک زمینی بی تفاوت باشم و این زمینه را هم دوست دارم ولی خوب این برنامه سکوی پرتاب من شد.

* از فضای برنامه و استرس‌هایی که داشتید، بگویید؟
به دلیل اینکه من کارشناس حسابداری هستم و ضبط این مراحل هم در اواخر سال بود، مشغله کاری زیادی داشتم. باید آهنگ‌ها را حفظ و بی‌نقص اجرا می‌کردم که متاسفانه در بعضی موارد حافظه یاری نمی‌کرد.

* در حال ساخت قطعه جدیدی هستید؟
بله، یک قطعه آماده کرده‌ایم که میکس و مستر آن باقیمانده است ولی هنوز نامی برای آن انتخاب نکرده‌ایم. ناظر کیفی این کار بر عهده بهنام صفاریان است. البته بعد از این پروژه تیتراژ «شب کوک ٢» را شروع می‌کنیم که این یکی از جوایز نفر اول بود و بعد از آن کارهای آلبوم را شروع می‌کنم.

* یک توصیه برای کسانی که قصد شرکت در سری دوم این مسابقه را دارند؟
به نظر من در مسئله موسیقی و هنر، هدف و بستر فکری آدم باید احساس باشد و اعتماد به نفس داشته باشند.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي