مشخصات گوشی Galaxy Note Neo فاش شد

گلکسی نوت لایت که پیش‌تر شایعات مربوط به آن را خواندید حقیقت دارد. اما به نظر می‌رسد این دستگاه Galaxy Note Neo نام‌گذاری می‌شود که احتمالا به معنی یک خط تولید از محصولات جدید با عنوان Neo باشد.

به تازگی مستنداتی بدست وب‌سایت فون‌آرنا رسیده است که در بردارنده مشخصات دقیق این دستگاه است. بر اساس این اسناد گلکسی نوت نئو در حقیقت شبیه به نسخه‌ی پیشرفته‌ی نوت II است تا اینکه نسخه سطح پایین نوت ۳ باشد. نکته جالب توجه در مورد این فبلت، استفاده از پردازنده هگزا در آن است که نمایانگر ۶ هسته پردازشی می‌باشد که چهارتای آن‌ها (ARM Cortex A7)در فرکانس ۱.۳ گیگاهرتز کلاک شده و دو تای دیگری (ARM Cortex A15) با قدرت بیشتر سرعت ۱.۷ گیگاهرتزی را با خود به همراه دارند. هنوز نمی‌دانیم که آیا این نیز یکی از چیپ‌های اگزینوس است یا نه ولی تصور ما بر این مساله است که با یکی دیگر از چیپ‌های اگزینوس سامسونگ با معماری big.Little مواجه هستیم.

مشخصات گوشی Galaxy Note Neo فاش شد

در حال حاضر به نظر می‌رسد گلکسی نوت نئو اندروید ۴٫۳ جیلی بین را با رابط جدید اجرا کند. اما هنوز هم احتمال دارد که هنگام عرضه عمومی با نسخه ۴٫۴ کیت‌کت مواجه شویم. دیگر مشخصات از قرارصفحه نمایش ۵٫۵۵ اینچی AMOLED با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل، پشت بدنه چرم مصنوعی، (HSPA+ (42Mbps، وای‌فای دایرکت، NFC، بلوتوث نسخه ۴٫۰، قلم S Pen، قابلیت Air View و Air Gesture و Air Command، دوربین پشتی ۸ مگاپیکسل، دوربین جلوی ۱٫۹ مگاپیکسل، دو گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت مموری داخلی به همراه پشتیبانی از کارت حافظه microSD و باتری ۳۱۰۰ میلی آمپری است

جزئیات قیمت گذاری این دستگاه هنوز در دست نیست ولی قطعا گلکسی نوت نئو با قیمتی بیشتر از نوت II (چهرصد و شصت دلار) و کمتر از نوت ۳ (ششصد و بیست دلار) ارائه خواهد شد.

ما هنوز با اطمینان نمی‌دانیم که سامسونگ چه زمانی را به معرفی و ارائه نوت نئو اختصاص خواهد داد ولی نمایشگاه MWC در بارسلون در ماه فوریه محتمل به نظر می‌رسد.

منبع: زومیت

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه