مشخصات فنی فوتون ساوانا

مشخصات فنی فوتون ساوانا

مشخصات فنی فوتون ساوانا چیست ؟ این خودرو از جمله خودرو هایی است که با ورود به بازار ایران به طور حتم هم چون دیگر انواع خودرو های سواری متقاضیان و علاقه مندان بسیاری را به خود جذب می نماید.

مشخصات فنی فوتون ساوانا
مشخصات فنی فوتون ساوانا

مهم ترین مشخصات فنی فوتون ساوانا

در ایران هم مثل سایر کشور ها طرفداران خودروهای شاسی بلند کم نیست و شاسی بلند های زیادی را در سطح شهر می توانید ببینید، حال عظیم خودرو که قبلاً در زمینه خدمات پس از فروش فعالیت داشته اکنون اقدام به واردات خودرویی از کمپانی قدیمی چینی یعنی فوتون کرده است.

ابعاد فوتون ساوانا

ساونا برای اینکه در حد و اندازه یک SUV واقعی ظاهر شود از ابعادی برابر با 4830 میلیمتر در طول 1910 میلیمتر در عرض و  1885 میلیمتر در ارتفاع برخودار می باشد.

از نکات برجسته ساوانا می توان به ارتفاع 220 میلیمتر کف خودرو از زمین اشاره کرد که همین موضع باعث شده میزان غرق شدگی ماشین در معابر رودخانه ای برابر با 600 میلیمتر گردد.

طراحی ظاهری فوتون ساوانا

جلو پنجره ساوانا هم دارای ظاهری عجیب است بطوریکه چندین نوار مورب کرمی در دو طرف برند دایره ای شکل فوتون هیچگونه هارمونی را ایجاد نکرده است.2

اما در نمای ظاهری کمی امیدوار می شویم که شاید بتوان یک SUV واقعی داشت چرا که برجستگی های روی گلیگر ها در کنار خط صاف کمبر بند شانه ای هیب یک شاسی بلند را به بیننده تلقین می کند.

طراحان فوتون ساوانا در نمای عقبی کمی بهتر عمل کرده و با ایجاد چراغهای بزرگ با لامپ های LED در کنار نوار کرمی رنگ پهن در بین دو چراغ تا حدودی زیبایی را له کالبد این خودرو دمیده اند. اما با دیدن عقب خودرو باز هم به یاد خودروهای دهه نودی خواهید افتاد.

طراحی داخلی فوتون ساوانا

با نشستن درون کابین ساوانا تا حدودی فراموش خواهید کرد که درون یک محصول چینی نشسته اید .طرحی جذاب و الهام گرفته از محصولات ژاپنی ،کیفیت خوب متریال ،استفاده از صفحه نمایش لمسی در درون داشبورد ،فرمان سه پره مجهز به اداوات کروز کنترل و تنظیمات سیستم صوتی به جذابیت های کابین این خودرو می افزاید. باید یکی از مهمترین خصیصه های فوتون ساوانا را صندلی ردیف سوم دانست که در هیچ نمونه خودروهای چینی بازار ایران موجود نیست.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه