مزدا ۳ مدل ۲۰۱۴ / عکس

به تازگی جزئیات کامل و تصاویر جدیدی از مزدا ۳ مدل ۲۰۱۴ به بیرون درز پیدا کرده است  که در نگاه اول دارای یک نگاه جدید درطراحی و پلت فرم جدید منزدا ۳ است.

مزدا ۳ مدل ۲۰۱۴ / عکس

نخستین تغییر در این جایگزینی استفاده از موتور بزرگتر ۲٫۵ لیتری اسکای اکتیو به جای موتور ۱٫۵ لیتری است.

مدل‌هاچ بک جدید دارای یک فاصله طولانی تر در حدود ۱٫۶ اینچ است که بدین ترتیب در جدود ۲٫۵ اینچ به فضای داخلی اتاق افزوده شده است و با این حال به خودی خود در حدود دو اینچ کوتاه تر از نسل قبلی است.

مزدا ۳ مدل ۲۰۱۴ / عکس

در بخش گزینه‌های موتوری ، موتور پایه ۱٫۵ لیتری اسکای اکتیو قدرت پیشرانه ۱۰۰ اسب بخاری  را ارائه میدهد که البته نباید انتظار دیدن آنرا در آمریکای شمالی داشته باشیم و در ضمن دارای نسخه جدید موتور ۲٫۰ لیتری اسکای ایکتیو با قدرت پیشرانه ۱۵۵ اسب بخاری و ۱۵۰ پوند بر فوت نیروی گشتاور است و برای کسانی که به دنبال سرعت بیشتر هستند دارای یک موتور ۲٫۵ لیتری مزدا۶ اسکای اکتیو هستند که بدین ترتیب دارای قدرت پیشرانه  ۱۸۴ اسب بخاری  و ۱۸۵ پوند بر فوت نیروی گشتاور است موجود است و علاوه بر این یک گزینه دیزلی نیز در دسترس خواهد بود که هنوز مشخصات آن به صورت رسمی اعلام نشده است.

مزدا ۳ مدل ۲۰۱۴ / عکس

در ضمن توجه داشته باشید که مزدا ۳ مدل ۲۰۱۴ با سیستم جدید  i-ELOOP عرضه خواهد شد که نام تجاری سیستم احیاء کننده ترمز برای به حداکثر سراندن سیستم مصرف سوخت اقتصادی است.

مزدا ۳ مدل ۲۰۱۴ / عکس

فضای بار نیز به ۱۲٫۳ فوت مکعب افزایش یافته است و با خواباندن صندلی‌های عقب تاشو این فضا به ۴۴ فوت افزایش می یابد.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه