مزاحم تلفنی مشهور دستگیر شد

تعداد این مزاحمت‌ها وقتی زیاد شد نصیرزاده که ساکن اهواز است به دادستانی این شهر رفت و از مزاحم ناشناس شکایت کرد. پیگیری سریع این پرونده و یافتن فوری مزاحم نه تنها تعجب هوشنگ نصیرزاده را برانگیخت بلکه تحسین وی را نیز در پی داشت.

مزاحم تلفنی مشهور دستگیر شد

ظاهراً سیم‌کارتی که آقای ناشناس به وسیله آن مزاحم آقای کارشناس می‌شد به نام خودش نبود و به نظر می‌رسید یافتن وی کار بسیار سختی باشد، غافل از این‌که پلیس فتا به سرعت فرد مزاحم را شناسایی و او را بازداشت خواهد کرد.

البته در جریان دادرسی پس از این‌که مزاحم که پسری جوان بود اعلام کرد از طرف شخص دیگری اجیر شده است و هوشنگ نصیرزاده رضایت خود را از این مزاحم اعلام کرد و وی آزاد شد.

به گزارش ایران،جالب این‌که جوان مزاحم به تحریک یک مربی این کار را انجام داد و این مربی در ابتدای فصل برای تیمی که هوشنگ نصیرزاده یکی از مسئولان آن است به عنوان کاندیدای مربیگری انتخاب شده و سرانجام نیز از در اختیار گرفتن این تیم بازمانده بود، به همین دلیل در چند وقت گذشته مزاحمت‌های متعددی را برای نصیرزاده ایجاد می‌کرد که این مزاحمت تلفنی آخرین نوع آن بود ولی این‌بار با پیگیری نصیرزاده حساب کار دست این مربی آمد و دست وی برای نیروهای انتظامی و اهالی فوتبال رو شد.

منبع:قدس آنلاین

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه