مرگ، پایان رابطه پنهانی همسر یک نظامی با قاچاقچی مواد مخدر

پس از مشکوک شدن به رفتار همسرم و مطرح کردن موضوع در نهایت همسرم به داشتن ارتباط با ادریس معترف شد. من با هماهنگی قبلی در خانه مخفی شدم و …

مرگ، پایان رابطه پنهانی همسر یک نظامی با قاچاقچی مواد مخدر

مرد نظامی که از رابطه پنهانی همسرش با یک قاچاقچی بزرگ مواد مخدر مطلع شده بود با طراحی یک نقشه این مرد شیطان صفت را به قتل رساند.

گفت وگو نیوز – حوادث: در چند کیلومتری شهرستان ارومیه زیر پل جاده اصلی جسد مرد مجهول الهویه ای كه به علت نامعلومی به قتل رسیده است پیدا شد و درپی آن تیم بررسی صحنه جرم متشكل از مامورین اداره مبارزه با جرایم جنایی، بازپرس ویژه قتل دادسرا، پزشکی قانونی وكارشناس اداره تشخیص هویت در محل حاضر و بررسی‌های خود را‌ آغاز کردند.

سوابق خانواده مقتول نشان می‌داد که در امر قاچاق مواد مخدر در حد کلان فعالیت دارند و مقتول نیز دارای فساد اخلاقی بوده و از سوی مقامات قضایی نیزتحت تعقیب بوده است با توجه به سوابق مقتول تحقیقات از خانواده وی برای کشف علت و انگیزه قتل در دستور کار افسران تحقیق قرار گرفت.

مقتول دارای دو خط موبایل بود که همراه خود نبرده بود و بررسی پرینت تماس تلفن های همراه او نتیجه ای نداد. سپس در تحقیق از دوستان مقتول همگی اعلام داشتند که او از طریق باجه تلفن های کارتی با افراد ناشناس در ارتباط بوده است در نتیجه با بهره گیری از امکانات فنی شرکت مخابرات و با مبنا قرار دادن تلفن خانة خود مقتول، سریال تمام کارت های تلفن که در چند ماه اخیر با خانه او ارتباط برقرار کرده بودند، استخراج شد.

در بررسی شماره های تماس مشخص شد اکثرا مقتول با دو شماره ثابت خانه در ارومیه به صورت مداوم در ارتباط بوده و مهمتر اینکه یکی از آن دو خانه که آخرین تماس مقتول به وسیله کارت تلفن با آن بود به صورت مشکوکی تخلیه شده بود و با شناسایی یکی از دوستان مقتول و تحقیق از او مشخص شد که مقتول در حال صحبت با باجه تلفن در حوالی یکی از خانه های یاد شده مشاهده شده است.

در بررسی پرینت هم نشانگر این بود که آخرین تماس مقتول از همان باجه بوده است. در نتیجه بدون هیچگونه اقدام دیگری ارتباط آن دو خانه با یکدیگر مورد بررسی قرار گرفت که مشخص شد مالکین دو خانه با یکدیگر نسبت سببی دارند و یکی متعلق به یکی از كاركنان نظامی به نام حسن است که در یکی از سازمان های نظامی استان به صورت شیفتی خدمت می‌کند و خانه دیگر متعلق به پدر او است.

با ملاحظه پرینت های تلفن و احراز زمان حضور حسن در شهرستان محل خدمت مشخص شد زمانی که او در محل خدمتی خود بوده ارتباط تلفنی با خانه او زیاد و در مواقع حضور او در خانه ارتباط تلفنی وجود نداشته است و تماس های برقرار شده با تلفن خانه پدر حسن به دلیل حضور همسر وی در آن خانه بوده است و مهمتر از همه اینکه پس از وقوع قتل دیگر هیچ تماسی با خانه های مذکور نبوده است که با توجه به مراتب فوق فرضیه ارتباط مقتول با همسر حسن به عنوان انگیزه قتل قوت یافت.

این در حالیست که در روز وقوع قتل هوشنگ در مرخصی به سر می برد که با هماهنگی قضایی حسن و همسرش ناهید احضار و تحقیقات لازم با ارائه دلایل و مدارک از آنان معمول شد و در نهایت با مشاهدة دلایل و مدارک نامبردگان چاره ای جزبیان حقیقت نداشته و به قتل ادریس با همدستی همدیگر معترف شدند و حسن اظهار داشت: پس از مشکوک شدن به رفتار همسرم و مطرح کردن موضوع در نهایت همسرم به داشتن ارتباط با ادریس معترف شد. من با هماهنگی قبلی در خانه مخفی شدم و ادریس با تصور اینکه بنده در محل خدمتی خود هستم، در ابتدا با خانة من از طریق باجه تلفن تماس گرفت و با آموزشی که من به همسرم داده بودم،

او را به خانه دعوت کرده و پس از حضور او در منزلم، بنده که در یک اتاق دیگر پشت در مخفی شده بودم، بیرون آمده و با چاقویی که پیشتر تهیه کرده بودم؛ ضربه ای به او زدم و خون او به فرش و دیوار پاشید و بعد با بریدن طناب از حیاط منزلم که مختص پهن کردن رخت بود با همکاری همسرم سمیه او را خفه کردیم و به وسیله خودروی پراید متعلق به یکی از همکارانم به نام اصغر که به صورت امانی از او گرفته بودم، جسد را به بیرون از شهر برده و از روی پل به پایین انداختم؛ و ناهید نیز تمام اظهارات شوهرش را تأیید كرد و به قتل ادریس با همکاری همدیگر معترف شدند.

نامبردگان پس از تکمیل تحقیقات طی قرار های بازداشتِ موقت صادر شد؛ كه از سوی مرجع قضایی روانه زندان شدند.

منبع:خبرپو

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه