مرهمي که دردي دوا نمي کند!

در روزهايي که رشته هاي ورزشي ديگر با جديت برنامه ريزي مي کنند و خود را براي رقابت هاي پيش رو در سطح آسيايي و جهاني آماده مي کنند فعاليت تمام تيم هاي بوکس کشورمان در رده هاي سني مختلف به حالت نيمه تعطيل و يا حتي تعطيل درآمده است.

مرهمي که دردي دوا نمي کند!
هنوز اردوي تيم جوانان و نوجوانان هم شروع نشده است. ملي پوشان با اين تعطيلي ها از شرايط نه چندان آماده خود هم دوره شده اند و اين شرايط بوکس را در بحراني خاموش فرو برده است.

قرار است از 24 مهر مسابقات تورنمنت بين المللي بوکس به ميزباني استان آذربايجان غربي و در شهر مياندوآب برگزار شود. رقابتي که دو تيم ايراني و تيم هايي از کشورهاي آذربايجان، ترکيه و ارمنستان در آن حضور خواهند داشت.

يکي از 2 تيم ايراني متشکل از مهره هاي ملي پوش کشورمان است که البته بدون هيچ اردو و تمريني به اين رقابتها خواهند رفت.

اين در حالي است که مسئولان فدراسيون معتقدند نفرات طراز اولي در اين مسابقات حضور پيدا مي کنند و اين به نفع بوکسوران ماست.

شرکت نفرات قدرتمند در مسابقات که ما هيچ تدارکي براي آن نديده ايم هيچ سودي براي ما نخواهد داشت اينکه بوکس در بي پولي دست و پا مي زند بر هيچ کس پوشيده نيست اما به نظر نمي رسد برگزاري اردو و تمرين داخلي با حداقل امکانات کار چندان بزرگي باشد.

در واقع اين کار از ابتدايي ترين وظايف مسئولان فدراسيون است ما مسابقات زيادي را از دست داديم بزرگترين آن شايد همين رقابتهاي جهاني بود. رقابت هايي که عدم شرکت در آن به طور قطع تبعات نامطلوبي براي ما خواهد داشت.

تامين بودجه اوليه در حال حاضر مهم ترین دغدغه بوکس ماست حيف است استعدادهاي ما اينگونه رها شوند.

استعدادهايي که شايد نمونه بارز آن همين احسان روزبهاني باشد که درخشش در ليگ نيمه حرفه اي بوکس جهان وي را تا رتبه چهارم جهاني بالا آورده است.

ما هم چنان منتظريم تورنمنت هاي کوچک دردي از ما دوا کند.

بوکس ما ليگ مي خواهد و شرکت در تورنمنت هاي مطرح جهاني و اردوهاي مشترک با برترين هاي جهان…

اين ها فقط آروز نيستند، هدف هايي هستند که انگار اين روزها گمشان کرده ايم.

منبع:باشگاه خبرنگاران

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه