مردان بیشتر از زنان در نگاه اول عاشق می شوند

وقتی که صحبت از عشق می شود، معمولا می گویند بیشتر مردها به سختی عاشق می شوند، اما طبق یک تحقیق جدید بر روی بیش از 10.000 نفر مشخص شد، 48 درصد از مردان گفته اند که در نگاه اول عاشق شده اند،  درحالیکه تنها برای 28 درصد زنان گروه این اتفاق افتاده بود.

پس ایا این نشان می دهد مردها احساساتی تر از زنان هستند؟ مطمئن نیستم. شاید مردها به سادگی بیشتر مستعد این هستند که حس کنند زنان مثل پروانه هایی در حال پرواز هستند، چونکه مردها نسبت به زنان بصری تر هستند که باعث می شود جذب زنان شوند.
و اما مردها برای زنان کمتر از نظر ظاهری و فیزیکی جذابیت دارند البته این جذابیت بعد از اینکه از نظر شخصیتی و اخلاقی شناخته شوند بیشتر زنان را جذب می کند. و اما زنان در نگاه اول مردان را ارزیابی می کنند تا بدانند چه حسی دارد.

مردان بیشتر از زنان در نگاه اول عاشق می شوند

چونکه مردها به صورت طبیعی در انتخاب روابط بیشتر توسط هورمون هایشان هدایت می شوند تا عقلشان. و البته نکته بد این قضیه اینجاست که  یک سوم مردان درحالیکه کسی در زندگی شان بوده با زن دیگری نیز رابطه داشتند درحالیکه مورد خیانت در زنان تنها 19 درصد بود. بله مردها وقتی پای دوستی و رابطه جنسی به میان می آید با انگیزه آنی تصمیم می گیرند.

منبع: ileev.com
اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه