مدل‌های جدید کاغذ دیواری، پارکت و پرده زبرا در سال 2020

دسته بندي : معرفی بازار
تاريخ : 9 دی

در این مطلب قصد داریم بهترین برندهای تولید کننده لمینت، پرده زبرا و کاغذ دیواری را به شما عزیزان معرفی کنیم . برای مشاهده‌ی جدیدترین مدل‌های پارکت لمینت، کاغذ دیواری و پرده زبرا به فروشگاه ویکی دکو مراجعه کنید. در این مطلب با جدیدترین برندهای پرده زبرا، کاغذ دیواری و پارکت لمینت آشنا خواهید شد.

مدل‌های جدید کاغذ دیواری، پارکت و پرده زبرا در سال 2020, پورتال خبری فرهنگی گهر

کاغذ دیواری‌هایی که در فروشگاه ویکی دکو به فروش میرسد از تنوع بسیار بالایی برخوردار می‌باشند، شما این تنوع کاغذ دیواری را می‌توانید در آلبوم‌هایی چون آلبوم کاغذ دیواری، گوبلین، لامودا، لجند، لیدو، میکا، روتز، ویستا و شانزلیزه مشاهده نمایید، اکثر این کاغذ دیواریها تولید کشور چین می باشند.

اگر به دنبال برندی لاکچری و متفاوت هستید برند گوبلین را به شما پیشنهاد می‌کنیم، برند گوبلین در کشور ایتالیا تولید می شود و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. لازم به ذکر است که تمامی برندهایی که در فروشگاه ویکی دکو ارائه می‌شوند قابل شستشو می‌باشند.

در بازار ایران برندهای با قیمت پایین نیز یافت میشوند که این قیمت پایین بی دلیل نیست،این نوع کاغذ دیواری‌ها در مقابل نور آفتاب و شستشو دارای مقاومت بسیار پایینی می‌باشند و رنگ خود را بسیار زود از دست می‌دهند.

آماده سازی و ارسال این محصول بین یک تا نهایتا سه روز کاری انجام می‌شود. قیمت کاغذ دیواری‌ها در فروشگاه ویکی دکو بر اساس رول محاسبه میشود. هر رول به صورت استاندارد ۵ متر مربع را پوشش می‌دهد، البته بعضی از آلبومهای محدود وجود دارد که هر رول ۷ متر مربع را پوشش میدهد.

نگهداری و تمیز کردن کاغذ دیواری

مدل‌های جدید کاغذ دیواری، پارکت و پرده زبرا در سال 2020, پورتال خبری فرهنگی گهر

همانطور که گفته شد، کاغذ دیواری‌هایی که در فروشگاه ویکی دکو به فروش می‌رسد از کیفیت بالایی برخوردار می‌باشند و قابل شستشو می‌باشند، کاغذ دیواری‌ها از وینیل ساخته شده است، به همین دلیل است که این محصول کاملا ضد آب می‌باشد.

مدل‌های جدید پرده زبرا در سال ۲۰۲۰ 

مدل‌های جدید کاغذ دیواری، پارکت و پرده زبرا در سال 2020, پورتال خبری فرهنگی گهر

پرده زبرا همانند کاغذ دیواری از تنوع بسیار بالایی برخوردار می‌باشد، شما در فروشگاه ویکی دکو می‌توانید دو برند با کیفیت آریا و والنسیا را مشاهده کنید، جنس پارچه‌ی این دو برند ترکیه‌ای بوده و شما بدون هیچ نگرانی می‌توانید این دو برند را با آب و کف بشویید.

در اول برند آریا را به شما پیشنهاد می‌کنیم، این برند علاوه بر تنوع بالا از قیمت مناسبی نیز برخوردار است. برای مشاهده‌ی این تنوع رنگی پرده زبرا به ویکی دکو مراجعه کنید.

پرده زبرا در طرح‌هایی چون ساده، رنگی، گل دار، طرح دار ، سیلوئت ، ارسی ، چاپی و… موجود می‌باشد، شما این پرده را می‌توانید در مکان‌هایی چون آشپزخانه، حال، پذیرایی، اتاق خواب، اتاق کودک و همچنین محیط‌های اداری استفاده کنید. آماده سازی پرده زبرا نهایتا تا سه روز کاری انجام می‌شود.

اگر شما قادر به اندازه گیری و نصب پرده زبرا نیستید، کارشناسان ما می‌توانند این کار را برای شما انجام بدهند. همچنین امکان ارائه نمونه‌ی پرده‌های زبرا در هنگام اندازه گیری وجود دارد.

مدل‌های جدید پارکت لمینت در سال ۲۰۲۰

مدل‌های جدید کاغذ دیواری، پارکت و پرده زبرا در سال 2020, پورتال خبری فرهنگی گهر

قیمت پارکت لمینت بر حسب بسته‌ی پارکت لمینت محاسبه می‌شود، اما معمولا این قیمت بر اساس متر مربع به شما ارائه می‌شود، از برندهایی که در سال ۹۸ در سایت ویکی دکو به فروش میرسد، می‌توان به دنیز، یونیک، هوگر، گسپه ، گرند استپ و نیو استپ اشاره نمود.

برای مشاهده‌ی قیمت پارکت لمینت به سایت ویکی دکو مراجعه کنید.

همچنین اگر به دنبال کفپوشی با قیمت مناسب می‌باشید، کفپوش PVC می‌تواند پاسخگوی نیاز شما عزیزان باشد، این کفپوش از جنس پلاستیک ساخته شده و از قیمت مناسب تری نسبت به پارکت لمینت برخوردار می‌باشد.

محصول پارکت لمینت از موادی به نام HDF ساخته شده است، این مواد در برابر آب مقاوم بوده و در صورت رعایت شرایط نگهداری، سالیان سال می‌تواند زینت بخش کف منزل شما باشد.

همانطور که گفته شد پارکت لمینت از تنوع بسیار بالایی برخوردار می‌باشد، از برندهای برتر می‌توان به برند گرند استپ اشاره نمود، جنس مغزی این برند تولید کشور ترکیه بوده و کیفیت بسیار بالایی دارد، این محصول دارای مقاومت سایشی AC4 است.

این شرکت اقدام به تولید محصولی جدید بنام نیو استپ نموده که دارای مقاومت سایشی AC3 میباشد و از قیمت مناسبتری برخوردار است. همچنین برند دنیز (Deniz) دارای کیفیت و قیمت مناسبی می باشد.

فروشگاه ویکی دکو ارائه دهنده ی لمینتهای رده بالا و با کیفیت اروپایی نیز می باشد. برندهای وینئو و وی پارکت از آلمان و ویتالیتی که تولید کشور بلژیک می باشد، میتواند گزینه مناسبی برای مشکل پسندان باشد.

برای مکانهای پر تردد نیز می توانید از برند گسپه استفاده کنید. این محصول تولید کشور چین و تولید شده با تکنولوژی کانادا می باشد که مقاومت سایشی AC5 را برای مکانهای پر تردد ارائه می دهد.

برای سفارش با فروشگاه تماس بگیرید تا کارشناسان ما سفارش شما را ثبت کنند، پس از اینکه محصول پارکت لمینت به دست شما رسید، روز بعد نصابان حرفه‌ای ما به محل شما اعزام شده و لمینت را به بهترین نحو ممکن نصب خواهند کرد.

نگهداری و پاکیزگی پارکت لمینت 

مدل‌های جدید کاغذ دیواری، پارکت و پرده زبرا در سال 2020, پورتال خبری فرهنگی گهر

محصول لمینت مقاوم در برابر آب است، شما این محصول را می‌توانید بدون هیچ نگرانی با طی بشویید، توجه داشته باشید که اگر قصد دارید که کفپوشی ضد آب تهیه کنید، محصول کفپوش پی وی سی را به شما پیشنهاد می‌کنیم، این محصول ضد آب بوده و از پلاستیک ساخته شده است، از تفاوت‌های اصلی میان کفپوش پی وی سی و پارکت لمینت می‌توان به ضخامت آن‌ها اشاره نمود، کفپوش پی وی سی ضخامتی ۲ یا ۳ میلی متری دارد و پارکت لمینت دارای ضخامتهای ۷ ، ۸ ، ۱۰ و ۱۲ میلی متری می باشد

نحوه‌ی خرید پارکت لمینت، کاغذ دیواری و پرده زبرا 

مدل‌های جدید کاغذ دیواری، پارکت و پرده زبرا در سال 2020, پورتال خبری فرهنگی گهر

شما به سه شکل آنلاین، حضوری و تلفنی می‌توانید محصول خود را از فروشگاه ویکی دکو سفارش دهید، اگر شما در تهران سکونت دارید می‌توانید به صورت حضوری به آدرسی که در وبسایت wikideco.com در قسمت تماس با ما ثبت شده است مراجعه کنید، همچنین شما می‌توانید نمونه کار‌هایی که انجام شده را در ویکی دکو مشاهده کنید.

سایت ویکی دکو دارای نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره می‌ باشد.

این فروشگاه علاوه بر کاغذ دیواری، پرده زبرا و پارکت محصولات دکوراسیون دیگری چون، کفپوش PVC، پرده حصیری بامبو، کاور رادیاتور، پوستر دیواری، پاراوان و … به فروش می‌رساند، اگر در مورد محصولات نیاز به پشتیبانی دارید، با فروشگاه ویکی دکو تماس بگیرید تا کارشناسان راهنمایی لازم را به شما ارائه کنند.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

  1. نعیمه

    بسیار عالی

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي