محرومیت محسن فرزوان در پی انتشار عکس های خصوصی اش

مدتی پیش عکس های مراسم خواستگاری محسن فروزان در صفحه اینستاگرام خود محسن فروزان منتشر شد که به تازگی خبر محرومیت محسن فرزوان در پی انتشار عکس های خصوصی اش شنیده می شود. جزییات را در ادامه بخوانید

محرومیت محسن فرزوان در پی انتشار عکس های خصوصی اش

محسن فروزان دروازه بان سابق استقلال تهران به دلیل انتشار عکس های شخصی اش در فضای مجازی سه ماه از حضور در میادین ورزشی محروم شد. بر اساس حکمی که توسط کمیته اخلاق صادر شده است این مجازات به مدت ۶ ماه به صورت تعلیق درمی آید و در صورت بروز تخلف از جانب این دروازه بان در مدت تعلیق حکم تعلیقی به مرحله اجرا درخواهد آمد.

***

بیوگرافی محسن فروزان

محسن فروزان مصردشتی (زاده ۱۴ اردیبهشت ۱۳۶۷ – رشت) دروازه‌بان فوتبال می‌باشد. وی هم اکنون عضو تیم خونه به خونه است. او فوتبال خود را از تیمهای پایه شهرداری خمام و پگاه گیلان آغاز کرد و در سن ۱۶ سالگی به تیم بزرگسالان پگاه گیلان پیوست. سپس برای انجام خدمت سربازی به مدت دو سال (۱۳۸۶ تا ۱۳۸۸) به تیم نظامی ملوان بندر انزلی پیوست. وی پس از پایان خدمت سربازی به داماش رشت بازگشت. فروزان توسط فیروز کریمی به ترکیب اصلی داماش گیلان رسید.

محسن فروزان جزو بازیکنانی است که از آکادمی و پایه تیم فوتبال داماش گیلان به فوتبال ایران معرفی شده است.

وی سال ۱۳۸۹ به تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز پیوست و پس از پایان فصل، در سال ۱۳۹۰ به باشگاه فوتبال تراکتورسازی تبریز ملحق شد. فروزان در سال ۱۳۹۲ دوباره به گسترش فولاد بازگشت و با اتمام سال با قراردادی دوساله به تیم تراکتور سازی تبریز آمده او پس از مدتی قرارداد خود را با تراکتور سازی فسخ کرد. محسن فروزان در تیرماه سال ۱۳۹۳ با عقد قراردادی ۲ ساله به تیم فوتبال استقلال تهران پیوست.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه