مجوز اشعار آلبوم رضا رویگری صادر شد

خبر گزاری پانا: رضا رویگری به زودی با گرفتن مجوز شعر های نخستین آلبوم موسیقی اش آلبوم موسیقی «کازابلانکا» را منتشر می کند.

 

رضا رویگری با اشاره به این مطلب که شعرهای آلبوم «کازابلانکا» مجوز انتشار از سوی دفتر موسیقی دریافت کرده است به خبرنگار فرهنگی پانا گفت: وزارت ارشاد مجوز شعر این آلبوم را داده است و به زودی نیز مجوز آلبوم با 10 قطعه موسیقی جدید را صادر می کند.

.

وی با اشاره به این مطلب که سعی کرده است در این آلبوم فضایی مدرن را در کنار موسیقی ایرانی قرار دهد افزود: این آلبوم کاملا به روز ساخته شده است، البته چند قطعه آن با حال و هوا و سن و سال خودم مطابقت دارد و چند قطعه نیز حال و هوای موسیقی جوانان را دارد.

.

این بازیگر و خواننده در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: برای انتشار این آلبوم دو سال تلاش کردم و در حال حاضر تمامی ذهنم درگیر این البوم موسیقی است و سعی ندارم تا به پایان رسیدن آلبوم و انتشار ان در پروژه دیگری شرکت کنم.

.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیشنهادهایی که برای حضور در فیلم و سریال هاید جدید به او شده است گفت:  تا الان پشنهادهایی شده که به دلیل ضعف در فیلم نامه ها قبول نکردم تا در آنها  به ایفای نقش بپردازم .

.

رویگری همچنین در پاسخ به این سوال که آیا سرود «ایران، ایران» هم در این آلبوم جای دارد، تصریح کرد: این آهنگ یک بار توسط ارکستر بزرگ ضبط شد، ولی مورد پسند مردم واقع نشد. چون مردم این قطعه را که یادآور روزهای پر شکوه انقلاب است با همان طبل و سنجی که زده شده دوست دارند و اگر من هم دوباره آن را بخوانم با استقبال مواجه نخواهد شد.

.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «مختارنامه» در پایان سخنان خود یادآور شد: بعد از انتشار این آلبوم به زودی کنسرتی را در تهران و شهرهای دیگر کشور برگزار می کنم.

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر گهر

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه