مجری جشنواره فیلم فجر انتخاب شد

در این مطلب به جزییات خبر انتخاب مجری جشنواره فیلم فجر می پردازیم. البته هنوز این خبر قطعی نشده و فقط در حد شنیده ها می باشد.

مجری جشنواره فیلم فجر انتخاب شد

در فاصله حدود سه هفته تا آغاز سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر، شنیده‌ها از مذاکره با کامران نجف زاده برای پذیرش اجرای افتتاحیه این دوره از مهم‌ترین رویداد فرهنگی کشور حکایت دارد.

افتتاحیه و اختتامیه جشنواره فجر همواره با اتفاقات جالبی همراه بوده و حتی درباره انتخاب مجری افتتاحیه نیز حواشی وجود داشته، تا آنجا که حضور حسین پاکدل در جایگاه مجری اختتامیه جشنواره سی و دوم جنجال ساز شد.

در این شرایط اکنون نقد و بررسی‌ها درباره افتتاحیه سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر آغاز شده و در همین راستا شنیده می‌شود، نجف زاده گزینه جدی اجرای افتتاحیه این رویداد است و با او در این زمینه مذاکراتی انجام شده اما هنوز جمع بندی نهایی در این خصوص صورت نپذیرفته است.

این مجری پرسابقه که بحث حضورش به عنوان نماینده رسانه ملی در دفتر صداوسیما در نیویورک همچنان داغ است، امسال با نقش آفرینی کوتاه در فیلم «بادیگارد» تازه ترین اثر ابراهیم حاتمی کیا، وارد سینما نیز شده و به همین دلیل نیز امسال با موقعیت متفاوتی در جشنواره فیلم فجر مواجه است. پیش از این هم علی معلم در یادداشتی با خاص خواندن نجف زاده از حضور وی به عنوان مجری جشنواره استقبال کرده است.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه