ماسک مو طبیعی

دسته بندي : 💊 سلامت,پوست و مو
تاريخ : 20 شهریور

ماسک های طبیعی مو میتوانند اثرات فوق العاده ای بر روی موهای هر یک از ما بگذارند اما ماشینی شدن انسانها و کمبود وقت دلایلی مهمی برای روی آوردن به ماسک های شیمیایی است در این مطلب می خواهیم شما را با ماسک مو کاملا طبیعی آشنا کنیم که هم اثرات فوق العاده ای بر روی موها می گذارد و هم ساخت سریع و استفاده ای آسان دارد

ماسک غنی از پروتئین:

این ماسک مو برای تقویت مو بسیار مناسب است. در یک کاسه متوسط، مقدار ½ فنجان ماست، ۱ قاشق غذاخوری آب لیمو و یک تخم مرغ را ترکیب کرده و به خوبی مخلوط کنید سپس آن را به آرامی روی موهای خود بکشید و مدت ۲۰ دقیقه صبر کنید و بعد با آب گرم آبکشی نمایید.

ماسک مو طبیعی, پورتال خبری فرهنگی گهر

توجه کنید که قبل از استفاده از ماسک باید موهایتان کاملا تمیز و به دور از هرگونه چربی و یا آلایندگی باشد.

ماسک موهای براق:

گل آفتاب گردان همیشه پر سود و مهم بوده است این بار می خواهیم با استفاده از گل برگ های گل آفتاب گردان ماسک موی خانگی درست کنیم. برای این کار لازم است از قبل گل برگ های گل آفتاب گردان را خشک کنیم، سپس گل برگ های خشک شده را در ظرفی میریزیم و ۲ فنجان آب جوش به آن اضافه می کنیم و صبر میکنیم تا کاملا سرد شود، سپس محتویات ظرف را در پارچه توری مانند ریخته و فشار می دهیم تا تمام آب آن گرفته شود. مایع بدست آمده حاوی خواصی بسیار موثر برای موست، روش استفاده از این ماسک مو به این صورت است که بعد از تمیز کردن موها این ماسک را بر روی موهای خود بکشید توجه کنید که این ماسک نیازی به شستشو ندارد. با استمرار استفاده از این ماسک مو اثری باور نکردی را بر روی موهای خود تجربه کنید.

 

منبع: harfedagh.ir

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي