ماجرای درگیری بازیکنان پرسپولیس و شعار علیه درخشان

دسته بندي : ⚽ ورزش,اخبار ورزشی
تاريخ : 26 بهمن

ماجرای درگیری بازیکنان پرسپولیس و شعار علیه درخشان

 

ماجرای درگیری بازیکنان پرسپولیس و شعار علیه درخشان, پورتال خبری فرهنگی گهر

پرسپولیس در مشهد یکی از مهم‌ترین بازی‌های عصر دیروز بود که نتیجه آن را می‌دانید اما در حاشیه این دیدار، اتفاقاتی رخ داد که خواندن آن خالی از لطف نیست.
ساعاتی قبل از شروع بازی ترافیک شدیدی بیرون ورزشگاه ثامن به وجود آمد. از بلوار وکیل‌آباد مشهد تا ورودی ورزشگاه ترافیک شدیدی بود که اکثر هواداران که از آن مسیر آمده بودند، پشت درهای ورزشگاه ماندند.
بیشتر هوادارانی که در ورزشگاه حضور داشتند طرفدار تیم شهرشان، پدیده بودند و به شدت این تیم را مورد حمایت و تشویق خود قرار دادند.

هواداران پرسپولیسی حاضر در ورزشگاه ثامن بسیار کم بودند و حتی به هزار نفر هم نمی‌رسیدند. پرسپولیسی‌ها تنها به تشویق برخی بازیکنان پرداختند و خبری از تشویق حمید درخشان نبود.
پرسپولیسی‌ها همچنین چند دقیقه علیه رضا حقیقی هافبک سابق پرسپولیس و بازیکن فعلی پدیده شعار سر دادند.
به مناسبت اولین سالگرد درگذشت کاظم غیاثیان پیشکسوت فوتبال خراسان بنری از این پیشکسوت فقید در ورزشگاه نصب شده بود.

قبل از شروع بازی، هواداران پدیده به سر دادن شعار علیه حمید درخشان رو آوردند که در نوع خود عجیب بود.
وقتی نام بازیکنان دو تیم از طریق بلندگوی ورزشگاه خوانده شد، تماشاگران حاضر از اینکه تادئو، پدیده(!) برزیلی پرسپولیس در ترکیب این تیم نبود، تعجب کردند.
محمد نوری با مدل مویی عجیب و جالب توجه به عنوان کاپیتان پرسپولیس وارد زمین شد.

هنوز ۵ دقیقه از بازی نگذشته بود که اعلام شد دیگر هواداران به ورزشگاه نیایند چون ظرفیت استادیوم ثامن تکمیل شده است.
بازیکنان دو تیم حسابی از کیفیت زمین چمن گلایه داشتند چون بسیار لغزنده بود و هر لحظه امکان مصدومیت‌ها را بالا می‌برد.
حمید درخشان و علیرضا مرزبان سرمربیان دو تیم از دقایق ابتدایی بازی، به صورت مداوم از کنار خط با بازیکنان‌شان صحبت می‌کردند و البته از اینکه تاکتیک‌ها و تفکرات‌شان در زمین اجرا نمی‌شود، عصبانی بودند.
عملکرد سوشا مکانی در نیمه اول خوب بود اما نکته جالب اینکه او بعد از هر توپی که دریافت می‌کرد، از تک‌تک بازیکنان تیمش تشکر می‌کرد!

هر وقت دوربین‌های تلویزیونی اقدام به شکار تصویر از نیمکت‌نشینان پرسپولیس می‌کردند، شاهد خمیازه کشیدن بازیکنان این تیم روی نیمکت بودیم.
مدل گزارش تلویزیونی این بازی بسیار جالب بود. گزارشگر مرکز مشهد، با هیجانی خاص و استفاده از کلمات و جملاتی عجیب، بازی را گزارش می‌کرد.
رضا حقیقی هافبک پرسپولیسی پدیده، برای متوقف کردن همبازیان سابق خود، از خشن‌ترین مدل تکل‌ها استفاده می‌کرد. این رفتار او، با اعتراض بازیکنان پرسپولیس همراه بود.

بابک حاتمی در صحنه‌ای از بازی دچار مصدومیت شد تا عصبانیت حمید درخشان را در پی داشته باشد. چون هیچ مهره تأثیرگذاری روی نیمکت نداشت تا به جای حاتمی به زمین بفرستد به غیر از مهدی جعفرپور!
مرزبان با شعار «علیرضا مرزبان، سرور لیگ ایران» از سوی تماشاگران مشهدی تشویق می‌شد.

در صحنه‌ای از بازی، خروج سوشا مکانی به قصد مهار توپ، باعث صدمه‌دیدگی اومانا شد که درخشان شانس آورد این بازیکن به بازی برگشت وگرنه هیچ مدافع میانی در لیست خود نداشت تا به جای اومانا به زمین بفرستد.
تشویق شدید علی دایی سرمربی قبلی پرسپولیس توسط تماشاگران حاضر در ورزشگاه ثامن جالب توجه بود.
در دقیقه ۵۸ بازی، محسن بنگر و سوشا مکانی به شدت با علیرضا نورمحمدی بر سر یک ضربه کرنر و عدم پوشش بازیکن درگیر شدند ولی این مسئله ختم به خیر شد.
شادی گل امید عالیشاه در نوع خود جالب توجه بود. او با دست به سینه خود می‌کوبید که معمولاً این مدل از شادی، اعتراض به مربیان تلقی می‌شود. عالیشاه در دیدار مقابل ذوب‌آهن در عین تعجب، نیمکت‌نشین بود.

در دقایق پایانی، سوشا مکانی از دروازه خارج شد تا توپی را مهار کند ولی روی زمین افتاد! همان توپ به تیرک دروازه پرسپولیس خورد و سوشا که با اشتباه بزرگش دروازه تیم را به خطر انداخته بود، به جای عذرخواهی به سمت کمک‌داور حمله کرد و توقع داشت این صحنه را خطا بگیرند! البته فغانی با یک کارت زرد او را جریمه کرد ولی پرسپولیس شانس آورد.
اعتراض هواداران پدیده به داور بازی نیز شنیده شد.
حسین شمس ناظر بازی بارها به نیمکت‌نشینان پرسپولیس به خاطر هیجانی که داشتند تذکر داد.
در پایان بازی، پرسپولیسی‌ها به شکل عجیبی به خوشحالی پرداختند. اعتراض بازیکنان بازنده به داور نیز که جزء لاینفک فوتبال ما شده است…

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي