لیست سیاه امیر قلعه نویی

روزنامه تماشا: بعد از اینکه امیر قلعه نویی برای ماندن در استقلال ابراز تمایل کرد، حالا خیلی ها می خواهند بدانند بازیکنانی که قرار است از استقلال کنار بروند چه کسانی هستند.

استقلال برای موفقیت در فصل آینده لیگ برتر و ادامه بازی های لیگ قهرمانان نیاز به تقویت دارد و به همین دلیل بعضی از بازیکنان باید از این تیم بروند تا مهره های مورد نظر سرمربی تیم جذب شود

لیست سیاه امیر قلعه نویی

ویسنته آرزه

آرزه در نیم فصل دوم به جمع آبی ها اضافه شد. در آن زمان فتح الله زاده ادعا کرد که شاه ماهی بولیوی را به ایران آورده ولی او دقایق کمی برای این تیم به میدان رفت. او در نیم فصل دوم دو گل در بازی با ملوان و گهر برای استقلال زد اما گفته می شود نه خودش راضی به ماندن در استقلال است و نه قلعه نویی نظر مثبتی روی او دارد.

کیانوش رحمتی

رحمتی از نیم فصل دوم شرایط بازی کردن را به دست آورد ولی در طول بازی های استقلال در لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی حتی یک دقیقه هم برای این تیم بازی نکرد. گفته می شود او باید در فصل نقل و انتقالات استقلال را ترک کند.

عباس محمدرضایی

عباس محمدرضایی هم از نیم فصل دوم به استقلال آمد. اوایل حضورش همه چیز برای او خوب پیش می رفت اما در اواخر بازی ها فرصت بازی کردن پیدا نکرد و گفته می شود قلعه نویی علاقه ای به ماندن او در استقلال ندارد.

حسن اشجاری

او در نیم فصل دوم و برای اینکه مشکل سمت چپ استقلال را حل کند از سپاهان به این تیم آمد اما با وجود عملکرد خوبی که داشت بعد از دربی جایش را به هاشم بیک زاده داده و احتمالا آخر فصل باید از این تیم جدا شود.

ایمان موسوی

ایمان موسوی هم مثل آرزه، اشجاری و محمدرضایی در نیم فصل دوم با استقلال قرارداد امضا کرد اما او نتوانست توانایی های خود را در این تیم نشان دهد تا خیلی ها از جدایی او در آخر فصل حرف بزنند.


بازیکنانی که خودشان می روند

اما در این بین بازیکنانی هم هستند که خودشان دوست دارند از استقلال بروند، بازیکنانی که از باشگاه های دیگر پیشنهاد دارند.

نکونام: جواد نکونام بعد از بازی با الشباب مصاحبه تندی علیه باشگاه استقلال انجام داد و گفت جدایی اش از استقلال قطعی است. با وجود اینکه او در چند روز اخیر کمی صحبت هایش را ملایم کرده، با اینحال گفته می شود از چند تیم قطری پیشنهاد دارد و احتمالا به یکی از این تیم ها می رود.

پژمان منتظری: منتظری در پایان بازی با الشباب با همه هم تیمی هایش خداحافظی کرد و گفت که قصد دارد به یک تیم قطری برود.

مهدی رحمتی: رحمتی هم از پرسپولیس و هم از سپاهان پیشنهادهای وسوسه انگیزی دارد و احتمال دارد تا پایان فصل نقل و انتقالات به یکی از این پیشنهادها پاسخ مثبت بدهد.

علی حمودی: چند هفته پیش خبر مذاکره اش با پرسپولیس منتشر شد اما خودش می گوید قصد دارد به سپاهان برود.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه