قیمت هتل‌های جام جهانی 2014 در برزیل

تاريخ : 7 دی

بخشی از این اتفاق به این دلیل است که آژانس مسوول امکانات رفاهی در فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) سقفی را برای قیمت هتل ها در جریان برگزاری جام جهانی تعیین نکرده در حالیکه این مسئله در اسناد پیشنهاد میزبانی ریودوژانیرو برای المپیک ۲۰۱۶ عنوان شده است.

قیمت هتل‌های جام جهانی 2014 در برزیل, پورتال خبری فرهنگی گهر

فیفا برای تأمین امکانات رفاهی جام جهانی با شرکت خدماتی MATCH سوییس همکاری می کند. این شرکت نیز با اکثریت هتل های ریو و دیگر شهرهای میزبان مسابقات قرارداد امضا کرده است و هتل ها را با قیمت های بالایی از طریق وب سایت فیفا پیشنهاد می دهد.

موضوعی که مقامات دولتی برزیل را به انجام تحقیقاتی در این زمینه وا داشته است.

طبق اسنادی که کمیته المپیک ریودوژانیرو ارایه داده است، قیمت هتل ها برای دو رویداد بزرگ ورزشی در برزیل تفاوت های بسیاری دارند.

یکی از دلایل این امر تعیین سقف قیمت از سوی کمیته برگزاری بازی های المپیک است اما برخی از کارشناسان معتقدند، بخشی از آن به دلیل نسبت عرضه و تقاضا است چراکه از یک طرف انتظار می رود مسافران بیشتری برای جام جهانی به برزیل بروند و از طرف دیگر برای المپیک هتل های بیشتری ساخته شده و در دسترس مسافران قرار خواهد گرفت.

برخی از کارشناسان نیز علاقه و اشتیاق برزیلی ها به مسابقات جام جهانی را علت این تفاوت قیمت می دانند.

گفته می شود متوسط قیمت هر اتاق هتل در ریودوژانیرو در مدت برگزاری جام جهانی حدود ۴۶۰ دلار است در صورتی که میانگین قیمت هر اتاق هتل در جریان المپیک حدود ۳۱۰ دلار خواهد بود.
منبع: ایسنا

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي