قیمت روز موبایل + جدول 19 آذر 91

دنیای اقتصاد:به تازگی تصاویری از گوشی جدید اپل منتشر شده که گفته مي‌شود این تصاویر توسط کارمندان اپل لو رفته است. تصاویری که از گوشی آی‌فون بعدی اپل منتشر شده، از بخش داخلی بدنه گوشی است که پردازنده و باتری آن را نمایش مي‌دهد. پردازنده در این گوشی نسبت به نسخه قبلی آی‌فون پرسرعت‌تر و باتری حجم بزرگ‌تری از محفظه داخلی را به خود اختصاص داده است.
بر اساس این گزارش، انتظار مي‌رود این گوشی همانند آی‌فون ۵ با صفحه نمایش چهار اینچی به بازار بیاید. البته هنوز مشخص نیست که این گوشی با چه نامی به بازار خواهد آمد؛ اما به نظر مي‌رسد که یکی از نام‌های iPhone 5S، iPhone ۶، یا new iPhone برای آن در نظر گرفته شود. انتظار مي‌رود این گوشی پاییز سال آینده به بازار بیاید.
آی‌فون ۵ نسل ششم و آخرین نسخه معرفی شده از گوشی‌های هوشمندی است که توسط شرکت اپل ساخته‌ شده‌ است. آی‌فون ۵ در جریان کنفرانس اپل در سان فرانسیسکو معرفی شد. این نسخه از گوشی آی‌فون سراسر از آلومینیوم و شیشه ساخته ‌شده ‌است و از آی او اس ۶ بهره می‌برد. آی‌فون ۵ طبق ادعای اپل، هم اکنون نازک ترین گوشی هوشمند ارائه شده‌ توسط این شرکت است. آی‌فون ۵ نیز همانند آی‌فون ۴S به دستیار صوتی هوشمند Siri مجهز شده است.
برای مشاهده در سایز بزرگ روی عکس کلیک کنید
قیمت روز موبایل + جدول 19 آذر 91, پورتال خبری فرهنگی گهر
آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي