“قهوه تلخ” متوقف، “قلب يخي” و “ساخت ايران”ادامه دارند

سه سريال «قهوه تلخ»، «قلب يخي» و «ساخت ايران» مراحل مختلفي از توليد يا پيش‌ توليد را پشت سر مي‌گذارند.
لطيفي در انديشه سري جديد «ساخت ايران»
توزيع قسمت آخر «ساخت ايران» به كارگرداني محمد حسين لطيفي به پايان رسيده و سازندگان آن ‌قصد دارند فصل دوم اين سريال را هم روانه‌ي شبكه‌ي نمايش خانگي کنند. توليدكنندگان «ساخت ايران» در حال برآورد هزينه‌ها و تامين مالي بودجه‌ي لازم براي ساخت سري دوم هستند تا در صورت تامين مالي به ادامه‌ي كار بپردازند.خشايار الوند ـ نويسنده‌ي سريال «ساخت ايران» ـ هم در گفت‌وگويي در اين‌ زمينه به خبرنگار ايسنا گفت: طرح جذابي براي ادامه‌ي «ساخت ايران» داريم، صحبت‌هايي هم در اين زمينه شد.اين نويسنده افزود: ادامه‌ي داستان «ساخت ايران» طرح جذابي داشت كه من هم آن را قبلا كار كرده بودم اما بعد از صحبت‌هاي اوليه، صحبت ديگري با من نشد. نمي‌دانم آيا به طور كلي از ساخت سري دوم منصرف شدند يا نخواستند با من همكاري كنند.
«قهوه تلخ» مديري متوقف است


«قهوه تلخ»، سريال ديگر شبكه نمايش خانگي است كه تصويربرداري آن بعد از حدود سه هفته همچنان متوقف است. توزيع «قهوه تلخ» در ماه رمضان با وقفه‌هايي مواجه بود و تصويربرداري قسمت آخر آن هنوز شروع نشده است.الوند كه با همكاري اميرمهدي ژوله،‌ نگارش «قهوه تلخ» را برعهده دارد، با تاييد اين كه تصويربرداري قسمت آخر «قهوه تلخ» همچنان متوقف است،‌ درباره‌ي روند نگارش اين بخش،‌ توضيح داد: ما «قهوه تلخ» را سكانس به سكانس مي‌نويسيم؛ بنابراين هر زماني كه تصويربرداري شروع شود، ما هم نوشتن متن را شروع مي‌كنيم.
«قلب يخي» مقدم ادامه دارد
اما تصويربرداري سري جديد «قلب يخي» ـ ديگر سريال نمايش خانگي ـ همچنان ادامه دارد. اين سريال كه به كارگرداني سامان مقدم توليد مي‌شود، بسياري از ستاره‌هاي سينما و تلويزيون را دور هم جمع كرده و درحال حاضر نيز به دنبال جذب يك بازيگر ايتاليايي است.عوامل «قلب يخي» به دقت مشغول بررسي سوابق اين بازيگر هستند تا با نكته‌اي غيراخلاقي در كارنامه كاري‌اش مواجه نشوند.سري دوم «قلب يخي»، داستاني كاملا متفاوت با سري اول دارد و نام «قلب يخي» تنها براي گرفتن مجوز توليد، بر روي اين مجموعه حفظ شده است.

 

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر گهر

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه