قلعه نویی:بازی با سپاهان به وقت اضافه کشیده شود واویلا می‌شود

دسته بندي : ⚽ ورزش,اخبار ورزشی
تاريخ : 10 فروردین

امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار با سپاهان در ابتدای صحبت هایش ضمن تبریک سال نو و تسلیت بابت ایام فاطمیه در خصوص آخرین شرایط استقلال اظهار داشت: می‌دانم که بازی بسیار سختی را در پیش داریم و به اعتقاد من سپاهان باید الگویی برای تمام ورزش کشور ما باشد.

 وی افزود: دو سال در سپاهان حضور داشتم و دیدم که حدود ۱۷۵۰ ورزشکار در آنجا حضور دارند و نزدیک به ۱۰۰ پرسنل اداری در این باشگاه کار می‌کنند. در خیلی از جاهایی که ورزش ما نتایج خوبی کسب کرد اصفهان و باشگاه سپاهان و همچنین ذوب‌آهن نقش بسیار خوبی داشتند و حضور یک دهه‌ای این تیم در لیگ قهرمانان آسیا نشاندهنده این است که آنها تیمی با برنامه هستند و ما کار مشکلی خواهیم داشت. اگر اشتباه نکنم سپاهان پرافتخارترین تیم لیگ برتر هم هست اما ما هم استقلال هستیم هر چند دغدغه‌های خاص خودمان را داریم. بحث مالی به کنار اما یکی از دغدغه‌های ما ۴ بازیکن خسته‌ای هستند که در اختیار ما گذاشتند.

 سرمربی تیم استقلال در ادامه صحبت هایش تأکید کرد: امیدوارم با کارهایی که هیئت مدیره و مدیرعامل انجام می‌دهند بخش عظیمی از قراردادها پرداخت شود چون تا همین حالا هم شرمنده بازیکنانمان هستیم و یک سری فعالیت هایی به خاطر حل مشکلات مالی داشتیم که البته به خاطر عید نوروز متوقف شده است. امیدوارم با پی‌گیری‌هایی که در چند روز آینده انجام می‌شود تا قبل از بیستم فروردین پول خوبی به بچه‌ها بدهیم هر چند پیشنهادم این بود که قبل از این بازی بچه‌ها تغذیه شوند که این اتفاق نیفتاد.

 وی در خصوص روند فنی تیم حریف گفت: سپاهان خط حمله بسیار خوبی دارد ولی نقطه قوت آنها جایی است که نویدکیا و امید ابراهیمی خیلی خطرناک کار می‌کنند و ما اگر از همان جا کار پرس را انجام دهیم می‌توانیم به اهداف تاکتیکیمان برسیم از سوی دیگر احسان حاج‌صفی نیز خوب عمل می‌کند و ما باید در ابتدا ارتباط خط هافبک و حمله حریف را قطع کنیم.

 قلعه‌نویی در خصوص اینکه آیا در بازی امروز مصدوم و  محرومی دارند یا خیر گفت: محروم نداریم اما نگران وضعیت حیدری بودیم ای کاش در بازی با کویت هم از او استفاده نمی‌شد اما دیروز که با حیدری صحبت کردم او گفت شرایط خوبی دارد.

 به گزارش فارس، خبرنگاری پرسید شما باید روز دهم مقابل سپاهان بازی کنید و سپس چهاردهم به مصاف الهلال بروید اگر در بازی با الهلال نتیجه نگیرید این به ضعف مدیریت برمی‌گردد که نتوانست تاریخ بازی را تغییر دهد یا ضعف سازمان لیگ است که قلعه‌نویی گفت: سازمان لیگ وارث برنامه‌ریزی غلط گذشته است. تاج به تازگی این مسئولیت را قبول کرده ولی ارکان سازمان لیگ عوض نشده است. همه چیز را فدای تیم ملی کرده‌ایم اما نه تیم ملی از این برنامه‌ریزی استفاده کرد و نه لیگ بهره برد. تمامی فشارها بر روی سپاهان و استقلال است البته تراکتورسازی نیز در جام حذفی حضور ندارد و فشار کمتری را تحمل می‌کند دیدید که در تیم ملی استقلال ۴ سهم داشت و سپاهان ۲ سهم که هر کدام ۲۵ دقیقه بازی کردند. یک سری دوستان و البته دشمنان قسم خورده قلعه‌نویی مترصد هستند که هر کاری من انجام دهم انتقام بگیرند.

 در بازی با العین تیترهای آن چنانی آماده کرده‌اند تا من را بکوبند جالب است مفسر تلویزیون می‌گوید قلعه‌نویی ۶۷۰ دقیقه است که در آسیا پیروز نشده ولی همین آقا نمی‌گوید که ما غول‌های آسیا را بردیم و به الجزیره با مربی‌گری براگا ۹ گل زدیم. دشمن که کم نداریم مشکلات هم زیاد داریم.

 به گزارش فارس، قلعه‌نویی در ادامه صحبتهایش در خصوص زمان‌بندی مسابقات استقلال تا بازی لیگ برتری مقابل سپاهان گفت: باشگاه استقلال پی‌گیری لازم را انجام داد و حتی ما پیشنهاد کردیم این مسابقه برداشته شود و به جای بازی سوپرلیگ سال آینده که اتفاقاً می‌توانست بازی نمایشی خوبی هم باشد برگزار شود. حال شما حساب کنید این بازی به ۱۲۰ دقیقه بکشد واویلا می‌شود انگار که آب در آسیاب دشمن ریخته‌ایم چون چشم آبی هم که نیستیم باید به ما حمله شود یک برنامه خاص هم که نمی‌خواهم در موردش صحبت کنم، منتظر چنین فرصت‌هایی است.

سرمربی تیم استقلال در ادامه صحبتهایش گفت: نفت تهران که فقط در یک جام درگیر است با ۲۴ ساعت تغییر برنامه مخالفت کرده ولی تیمی مثل استقلال حق اعتراض ندارد اتفاقاً من می‌گویم سپاهان حق دارد که یک روز بازی‌اش به عقب بیفتد ولی اینکه می‌گویند در ۲۰ اردیبهشت حتماً باید قهرمان معرفی شود از آن حرفها است که در مملکت ما زده می‌شود. نه به اینکه از آن طرف غش می‌کنیم نه به اینکه این طرفی می‌افتیم. مگر بازیکن آدم آهنی است؟! به غیر از ورزشگاه آزادی در هر زمین ایران بازی کنیم باید دو برابر انرژی بگذاریم.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سئوال که نتیجه دیدار امروز چقدر می‌تواند بر قهرمانی یکی از دو تیم استقلال و سپاهان در لیگ برتر تأثیرگذار باشد گفت: ما باید همه چیز را بخش‌بندی کنیم. لیگ، جام حذفی و آسیا متفاوت است اما نتیجه فردا قطعاً تأثیرگذار است.

به گزارش فارس، خبرنگاری پرسید چرا پرسپولیس مشکل مالی ندارد اما استقلال مشکلات مالی‌اش زیاد است. آیا مدیریت استقلال ضعیف بوده که قلعه‌نویی گفت: اجازه بدهید در مورد پرسپولیس صحبت نکنم چون می‌ترسم علیه من بیانیه‌ای بدهند. یک بار از مدیریتشان حمایت کردیم علیه ما بیانیه دادند اما به تمامی هواداران پرسپولیس و رویانیان و بازیکنان این تیم سال نو را تبریک می‌گویم. اول از همه باید بگویم اگر استقلال موفق شده کار جمعی است و این نیست که من در آن نقش داشته باشم اتفاقاً من کمترین نقش را دارم اما سال گذشته در هیئت مدیره بحثی مصوب شد که قرار بود عده‌ای اسپانسر ۲۰ میلیاردی بیاورند. آقایان کار را از مدیرعامل گرفتند و نه تنها اسپانسر نیاوردند بلکه مجبور شدیم دوباره کار را به مدیریت بسپاریم. از سوی دیگر قرار بود ۵۰ درصد بودجه ما را وزارت ورزش بدهد ضمن آنکه برنامه‌هایی تصویب شد ولی حتی مملکت نیز دچار مشکلات اقتصادی گردید و وزارت ورزش هم دچار مشکل بود. البته دکتر عباسی تلاش زیادی کرد و فکر می‌کنم از ۶ میلیارد ۲.۵ میلیارد تومان به ما پرداخت کرده است که اگر بقیه را بدهند مشکلاتمان حل می‌شود. ولی اعتقاد دارم هیچ کاری بدون مشارکت به موفقیت نمی‌رسد موفقیت استقلال مربوط به یک نفر نیست از مدد جباری تا آن آخرین نفر گرفته همه سهم دارند.

همان خبرنگار دوباره پرسید فتح‌الله‌زاده قبل از عید گفته بود مشکلات حل می‌شود اما وعده به ۱۵ فروردین رسیده است. بازیکنان هم ناراحت هستند نظر شما چیست که قلعه‌نویی گفت: بازیکنان استقلال هر چه بگویند حق دارند چون فداکارانه زحمت می‌کشند کادر پزشکی و فنی هم از همه مظلوم‌تر هستند. به خاطر مشکلات اداری کمی خلف وعده شده است ولی من تجربه ۱۳ سال کار اجرایی را دارم قبلاً به روزمرگی رسیده بودیم اما کار استقلال به ساعت‌مرگی کشیده شده است من که گفتم باید کاری که دکتر اسلامیان با سپاهان انجام داد الگوی ما شود. جا دارد به خانواده مرحوم رجایی تسلیت بگویم که انسانی با خصلت‌های بزرگ بود و به من می‌گفت می‌خواهم تیمی ببندم که قهرمان آسیا شود. نگاهی که آنها داشتند آنقدر بزرگ بود که هر چه می‌کاشتیم درو می‌کردیم. مگر می‌شود برای دو تیم استقلال و پرسپولیس کاری انجام نداد متأسفانه دولتی‌ها هم فقط شعار می‌دهند و من در این چند سال فقط شعار شنیدم باید برای این دو تیم ردیف بودجه تعیین کرد و از زمانی که در سال ۶۶ به استقلال آمده‌ام همین مشکلات وجود داشته است. فقط رقم‌ها متفاوت شده است. هر شخص دولتی هم که آمده نتوانسته کاری انجام دهد.

سرمربی استقلال تأکید کرد: یک برنامه می‌سازیم که نمی‌خواهم در موردش صحبت کنم. شخصی مثل قویدل آمده و برای داماش سرمایه‌گذاری کرده اما همان برنامه خاص صحبت از این می‌کند که ماشین‌های فلان جا را فروخته و چه کار کرده است. کاری می‌کنیم که طرف فرار کند او که برای ورزش سرمایه‌گذاری می‌کند چرا باید در یک بخش دیگر صحبت کند انگار که آنجا قاضی نشسته و دادگاه شده است. متأسفانه آبرو و حیثیت‌ها مهم نیست و نمی‌گویند که قویدل خانواده دارد و درست و غلط آمده در این فوتبال هزینه کرده است فقط بلدیم آبروریزی کنیم و قداست‌ها را بشکنیم.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي