قلعه‌نويي: مقابل العين به تماشاگر نياز داريم

دسته بندي : جنگ نرم
تاريخ : 11 اسفند
 به گزارش خبرگزاري فارس، امير قلعه نويي در گفت و گويي راديويي در خصوص اخرين شرايط تيم استقلال و همچنين عملکرد خط دفاع اين تيم در ديدار مقابل الريان قطر اظهار داشت: متاسفانه روي بد صحنه هايي گل خورديم و اگر عمران زاده مقداري باهوش بود مي توانستيم الريان را شکست دهيم.

وي افزود: حتي روي کاشته ها به گل رسيديم ولي بايد اشاره کنم سر بزرگ يک جاهايي به درد مي خورد اما اينجا به کار عمران زاده نيامد و حتي قبل از بازي هم به آرايشگاه رفته بود تا موهايش را کوتاه کند اما شانس با او در اين مسابقه يار نبود.

سرمربي استقلال در خصوص اينکه گفته بود فرزاد حاتمي را با استقلال به قطر نمي برد گفت: ما حاتمي را تنبيه کرديم و وقتي او را در ترکيب اصلي نگذاشتيم يعني براي او جريمه در نظر گرفتيم. اگر او اين اشتباه را مقابل نفت انجام نمي داد قطعا در ترکيب اصلي ما حضور داشت. اين کار را کرديم که براي آينده اش خوب باشد و اگر در تيم ملي هم حضور پيدا کرد شرايط سخت را تجربه کند.

قلعه نويي در خصوص ديدار مقابل العين امارات و برنامه هاي اين تيم گفت: بايد اشاره اي به صحبت هاي حشمت مهاجراني کنم. هنگامي که در هيروشيما حضور داشتيم مطلب خوبي را بيان کرد. او آن زمان مي گفت در مربيگري صحنه هايي اتفاق مي افتد که تازگي دارد. هر بازي درس هاي زيادي به ما مي دهد و براي بازي با العين دو برابر برنامه ريزي کرده ايم و اتفاقا در کنار آقاي پورحيدري اين بازي را تماشا کرديم و قصد داريم پس از بازي با صبا فيلم بازي اين تيم برابر الهلال را نيز تماشا کنيم.

وي تاکيد کرد: العين امسال صدرنشين ليگ امارات است و سال گذشته قهرمان شد و يکي از بهترين تيم هاي کشورهاي حاشيه خليج فارس محسوب مي شود. آنها دونده هستند ولي بايد اشاره کنم که در آزادي به حمايت تماشاگران نياز داريم که اين سه امتياز را بگيريم. مربيگري معادلات خاص خود را دارد ولي در صورت پيروزي اين مسابقه صعود ما را هموار خواهد کرد.

قلعه نويي در پاسخ به اين سوال که شايعه شده قرار است به جاي مهدي رحمتي از فتح الله زاده درون دروازه استفاده کنيد،‌ با خنده گفت: شايد فتح الله زاده از اين صحبت من ناراحت شود اما آن عکس ها حاصل ۳۰ شيرجه پياپي بود و از يک حرکت به دست نيامد البته ايشان از لحاظ بدني آماده است ولي اضافه وزن دارد اما بايد بگويم خوب است مديران عامل اينگونه رفتارها را داشته باشند.

وي گفت: اميدوارم بحث مالي تيم حل شود چون هنوز هيچ اتفاقي نيفتاده است اما از پرهام تشکر مي کنم که نزديک به ۱۱ هزار دلار در قطر پول توجيبي به بازيکنان پرداخت کرد.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي