قطری ها اینبار سراغ دایی آمدند

دسته بندي : ⚽ ورزش,اخبار ورزشی
تاريخ : 13 بهمن

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه چرا پیام صادقیان از روزهای اوجش فاصله گرفته و آیا مسائل حاشیه‌ای در این قضیه تأثیر داشته، تأکید کرد:

قطری ها اینبار سراغ دایی آمدند, پورتال خبری فرهنگی گهر

«متأسفانه مسائلی که بعضی‌ها با برنامه‌ریزی قبلی به وجود آورده‌اند و بعد سایت‌ها و تلویزیون هم به آن دامن زدند، باعث شد تا جوانی که در اول راه قرار دارد و می‌تواند خیلی بیشتر از اینها پتانسیلش را نشان دهد، افت کند. مطمئناً پیام بر می‌گردد. مثل بازی گذشته‌مان که عملکرد خوبی را از خود نشان داد و توانست به تیم ما کمک کند. صادقیان بازیکن بزرگی است که احتیاج به کمک بزرگ‌ترها دارد. صحبت‌هایی که برخی‌ها مطرح کردند، آخرش چه شد؟ نتیجه‌ای جز خراب کردن بازیکن و تیم من داشت؟ متأسفانه هیچ ‌کس هم پاسخگو نبود. ما یکسری مسائل را وارد فوتبال‌مان می‌کنیم که دور از روح فوتبال و جوانمردی است و باعث می‌شود به فوتبال ضربه بزنیم.»

علی دایی در مورد آخرین وضعیت سید جلال حسینی و اینکه چرا قطری‌ها بازیکنان ایرانی جذب می‌کنند هم گفت:

مگر قطر در گروه ما در جام‌ جهانی‌ قرار دارد که بگوییم از عمد این کار را می‌کند؟ آنها روی بهترین بازیکنان ایران دست گذاشته‌اند تا بتوانند سطح کیفی لیگ‌شان را بالا ببرند و این مسئله به فوتبال ملی‌شان کمک می‌کند. دیدگاهی که متأسفانه در لیگ ما وجود ندارد و مثل آب خوردن لیگ‌مان را خراب می‌کنیم.

۶، ۷ روزی است که سیدجلال حسینی پیشنهاداتی از قطر دارد و اتفاقاً قطری‌ها با من صحبت کردند و من هم عدم موافقت خود را با جدایی حسینی اعلام کردم. من با سیدجلال صحبت کردم و قرار شد او جایی نرود و در پرسپولیس بماند و به ما کمک کند. سید جلال حسینی بزرگ‌تر و یکی از بهترین‌های تیم ما است.

منبع: فیفا دی

 

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي