قرص لیدی ارا + عوارض و موارد مصرف قرص lady era

تاريخ : 29 آذر

قرص لیدی ارا (lady era) کاملا گیاهی بوده و هیچگونه مواد شیمیایی در آن استفاده نشده است. در ادامه موارد مصرف و عوارض قرص lady era شرح داده ایم. 

توجه : استفاده از هر دارو بنا به تشخیص و تجویز پزشک می باشد. پورتال گهر هیچ گونه مسئولیتی در این قبال ندارد!

قرص لیدی ارا + عوارض و موارد مصرف قرص lady era, پورتال خبری فرهنگی گهر

قرص لیدی ارا

قرص پرووسترا Provestra کاملا گیاهی بوده به هیچ عنوان هیچ گونه ماده شیمیایی و هورمونی در آن استفاده نشده است قرص پرووسترا فاقد استروژن – پرورسترون – تستوسترون و هر گونه هورمون استروئیدی می باشد قرص پرووسترا Provestra به هیچ عنوان عوارضی نداشته و شما می توانید با خیالی آسوده از این قرص ها استفاده کنید.در این مطلب از سایت جسارت می خواهیم در مورد همه چیز درباره آشنایی با قرص لیدی ارا و عوارض آن صحبت کنیم امیدواریم مورد توجه قرار بگیرد

موارد مصرف قرص لیدی ارا پرووسترا

+ درمان کامل سرد مزاجی خانم ها + ایجاد اشتیاق فوق العاده به پیشقدم شدن در شروع رابطه زناشویی + ایجاد لغزندگی شدید در ناحیه تناسلی خانم ها + سرعت بخشیدن به تحریک کامل جنسی + تجربه ارگارسم فوق العاده قوی تر و عمیق تر و متفاوت و کامل + تنظیم زمان عادت ماهیانه و کاهش درد های دوران قاعدگی + ایجاد انقباضات عضلانی عمیق و لذت بخش هنگام اوج لذت جنسی +بازگشت احساس و شور و شوق جوانی

آشنایی با قرص لیدی ارا پرووسترا

+ بسیار قوی ، جدید و با فرمولاسیون پیشرفته . + قرص پرووسترا Provestra افزایش دهنده قوی میل و تمایل جنسی در خانمها – ارمغان آورنده اورگاسم ( انزال ) عمیق تر , شیرین تر و راحتتر برای خانمها + افزایش بنیه و بازیافت تمایل آمیزشی + کاهش فواصل بین هرنزدیکی و زمان دستیابی به کلایمکس . + تقویت قدرت اورگاسم وسهل تر نمودن دستیابی به اورگاسم پی درپی . + ایجاد توان بیشتر در زمانهای بین هر نزدیکی . + درمان سردی جنسی در زنان بوسیله تنظیم و تقویت بنیه جنسی + درمان افسردگی و تشویش های قبل ، هنگام و بعد از رابطه زناشویی در بانوان .

جلوگیری از بارداری

در جلوگیری از بارداری به روش طبیعی در زمان تخمک‌گذاری رابطه جنسی با احتیاط فراوان برقرار شده ولی در تاریخ‌های دیگر با علم بر این موضوع که امکان لقاح خارج از روزهای تخمک‌گذاری وجود ندارد، رابطه جنسی طبیعی برقرار می‌شود. این روش پیشگیری طبیعی از بارداری می‌تواند تا ۹۳ درصد اثر بخش باشد. در این روش خانم‌ها باید هر روز صبح پیش از بیرون آمدن از تخت خواب دمای بدن خود را اندازه‌گیری کنند. سه روز متوالی که دمای بدن افزایش پیدا می‌کند، روزهای تخمک‌گذاری خانم‌ها محسوب می‌شود. حال اگر در هر زمانی غیر از زمان تخمک‌گذاری رابطه جنسی برقرار شود احتمال بارداری بسیار کاهش می‌یابد. این روش جلوگیری از بارداری هم همانند سایر روش‌ها مزایا و معایب خاص خود را دارد.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي