قرص تقویت قوای جنسی زنان

بعضی از زنان به دلایل ذاتی و یا بعد زایمان قوای جنسی آنها بسیار سر می شود و نمی توانند نیازهای همسر خود را برطرف کنند و همین امر که یکی از مسائل بسیار مهم در زندگی زناشویی است باعث می شود سر مزاجی زندگی را از هم بپاشد!

در ادامه چندین قرث تقویت قوای جنسی معرفی می کنیم امیدواریم مورد استفاده قرار گیرد.

تقویت قوای جنسی زنان

قرص تقویت قوای جنسی زنان

داروی فلیبانسرین با نام تجاری ادی (Addy) که به «قرص کوچک صورتی» مشهور شده است و برای زنانی که دچار اختلال کاهش میل جنسی هستند تجویز می‌شود، از روز شنبه 17 اکتبر این دارو وارد بازار دارویی آمریکا شد. این دارو در ماه اوت تاییدیه سازمان غذا و داروی آمریکا را البته همراه با محدودیت‌های شدید، کسب کرد، زیرا همانطور که این سازمان هشدار داده است، این دارو می‌تواند باعث کاهش شدید فشارخون و از دست رفتن هوشیاری شود.

روی بسته داروی ادی هم یک کادر هشدار چاپ شده است که می‌گوید این دارو نباید با الکل و برخی داروهای دیگر مصرف شود و نیز مصرف آن برای زنان دچار مشکلات کبدی ممنوع است. براساس دستور سازمان غذا و داروی آمریکا، این قرص که یک‌بار در شب مصرف می‌شود، فقط به‌وسیله پزشکانی قابل تجویز و به‌وسیله داروسازانی قابل‌توزیع است که دوره آموزش خاصی درباره منافع و خطرات این دارو گذرانده باشند.

کارشناسان می‌گویند این دارو یک گزینه کمکی برای زنانی است که دچار اختلال کارکرد جنسی هستند و باعث افزایش میل جنسی زنان می شوند. این دارو روی 11 هزارنفر آزمایش شده است و تاثیر آن در بهبود کارکرد جنسی در زنانی که دچار مشکلات جنسی معینی بودند، نشان داده شده است. دکتر هالی تاکر، متخصص سلامت زنان در کلینیک کلیولند می‌گوید: «مانند هر داروی دیگری، زنان در مشورت با دکترشان می‌توانند آگاهانه تصمیم بگیرند که آیا این دارو برایشان مناسب است یا خیر.»

داروهای دیگر برای افزایش میل جنسی

مشکلاتی چون سیاه رفتن چشم ها، سرگیجه، بیخوابی، بی اشتهایی، سردی بدن و خفقان رحمی از دیگر مشکلاتی است که در اثر نداشتن رابطه جنسی به اندازه، ایجاد می شود. چنانچه همسران در انجام رابطه جنسی افراد کنند نیز مشکلاتی چون سردی و سستی بدن، بیماری های عصبی، ضعف بینایی، مشکلات قلبی و گوارشی، ضعف و خشکی در کل بدن، بیماری های کلیوی و … به وجود می آید.

تشخیص علت به وجود آمدن بی میلی جنسی با پزشک طب سنتی است، چنانچه بی میلی ناشی از سردمزاجی باشد، استفاده از غذاهایی که طبع گرم دارند مفید خواهد بود. برای مثال استفاده از مغز فندق، پسته، گردو، بادام، چلغوزه (تخم صنوبر) و میوه هایی مثل موز، آناناس، انگور و انجیر می تواند در رفع بی میلی جنسی مفید باشد.

افزایش میل جنسی با طب سنتی و خوراکی ها 

برای افزایش میل جنسی و رفع سرد مزاجی و به دنبال ان بی میلی جنسی مردان و زنان به سراغ طب سنتی خواهیم رفت و راههای رفع بی میلی جنسی با طب سنتی و خوراکی هایی که میل جنسی را افزایش می دهند را شرح خواهیم داد.

افزایش میل جنسی زنان با پنـج انـگشـت

یک داروی گیاهی که باعثافزایش میلی جنسی زنان، جلوگیری از بی میلی و سردمزاجی می شود، قطره ویتاگنوس (Vitaxnus) است که به شکل قرص هم ارائه شده است. این دارو از گیاه پنج انگشت (Vitex agnus – castus) تهیه شده و به صورت قطره یا قرص مورد استفاده قرار می گیرد. این دارو در درمان سردمزاجی زنان از مصرف بالایی برخوردار است. آثار مهم این قرص و قطره شامل آثار رفع اختلالات قاعدگی، رفع اختلال های یائسگی، موثر در کیست های رحم و تخمدان، موثر در فیبروم، جلوگیری از تنبلی تخمدان، موثر در بعضی ناباروری ها، موثر در رفع آکنه و جوش صورت خانم ها و انواع دیگر مشکل های زنان است که مربوط به اختلال های هورمونی است

 میوه های و سبزیجات افزایش میل جنسی

مصرف سبزی هایی چون تره، پیاز و شاهی به این دسته از افراد توصیه می شود. استفاده از گوشت گوسفند، میگو، زنجبیل، مربای شقاقل، شلغم، هویج زرد ایرانی (زردک)، نخود و لوبیا (به ویژه نخود) برای رفع بی میلی ناشی از سردی مزاج توصیه می شود. خوردن تخم مرغ عسلی به صورتی که سفیده آن کاملا پخته و زرده به حالت نیم بند باشد نیز برای این مشکل مفید است.

روغن فندق تقویت کنندة نیروی شهوانی است.

خوردن سیب در طول روز  باا ز بین بردن بوی بد دهان شما باعث میشود که شریک زندگیتان بیشتر به شما نزدیک شود علاوه براین  کلسترول شما را پایین می آورد.

مارچوبه ، گیاه خوشمزه سرشار از ویتامین هایی است که نقش کلیدی در ساخت هورمونها دارند.

موز ، میوه شامل آنزیمی برای تقویت میل جنسی در مردان است علاوه بر این درد مفاصل رانیز کاهش میدهد.

انجیر  میوه دلپذیر به دلیل برخورداری از مقادیر بالای اسیدهای امینه  میل جنسی شما را شعله ور میکند.مملو از اسیدهای آمینه است. در طب سنتی از این ماده به عنوان تقویت کننده قوای جنسی نام برده شده است.

کرفس و سبزیجات سبز برگ

– کرفس باعث آزاد شدن هورمونی در عرق و بوی بدن مردان میشود که زنان را به خود جذب میکند .اسفناج و سایر سبزیجات سبز برگ به خصوص بروکلی برای افزایش میل جنسی موثر هستند.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه