قتل عام هولناک توسط پدر خانواده درتهران

دسته بندي : حوادث,⭐ اخبار
تاريخ : 26 مهر

یک پدر بی رحم در تهران سر فرزندان و همسر و پدر و مادر همسرش را به طرز فیجع و هولناکی برید!

قتل عام هولناک توسط پدر خانواده

قتل عام هولناک توسط پدر خانواده درتهران, پورتال خبری فرهنگی گهر

ساعت ۳ بعدظهر امروز مرد ۴۷ ساله ای همراه برادر بزرگترش پای در کلانتری ۱۳۲ نبرد گذاشت و از ماجرای قتل  عام اعضای خانواده اش پرده برداشت.

عامل این جنایت به ماموران گفت: از چهار سال قبل با همسرم به خاطر اختلافات خانوادگی دچار اختلاف شدم تا اینکه او یک هفته قبل به خانه برادرش در کرج رفت.بدین ترتیب تیمی از ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس وِزه قتل در خانه این مرد جوان در خیابان نبرد جنوبی حاضر شدند. بررسی های ابتدایی نشان از آن داشت که ۲ دختر جوان داخل اتاق خواب به طرز هولناکی به قتل رسیده و زوج میانسالی نیز با ضربات مرگبار چاقو تسلیم مرگ شده بودند.

وی افزود: ساعت ۱۰ شب سه شنبه ۲۴ مهر ماه سال جاری با توجه به اینکه پدر و مادر زنم برای دیدن نوه هایشان در خانه ما میهمان بودند اقدام به خرید موز و شیر کردم.

این مرد ادامه داد: پس از تهیه شیر موز آنها را به داروی خواب آور مسموم کردم و به هر یک از آنها شیرموز مسموم دادم و منتظر ماندم تا آنها بخوابند.

وی گفت: ابتدا ۲ دخترم برای خوابیدن به اتاقشان رفتند و سپس پدرزن و مادرزنم با پهن کردن رخت و خواب در سالن پذیرایی خوابیدند و این درحالی بود که من خودم را سرگرم دیدن تلویزیون کرده بودم.

پدر جنایتکار افزود: پس خوابیدن همه افراد به آشپزخانه رفته و یک چاقوی بزرگ برداشته و سپس به اتقاق دخترانم رفتم، نخستین فرد که کشته شد دختر ۱۹ ساله ام بود که در رشته حقوق درس می خواند، دخترم به پهلو خوابیده بود که ابتدای سعی داشتم او را خفه کنم که از خواب بیدار شد و به ناچار مجبور شدم با چاقو گلویش را ببرم که بعد از آن دختر ۱۷ ساله ام با صدای درگیری من و خواهرش بیدار شد که به سراغش رفتم و درحالی که روی سینه او نشسته بودم قصد داشتم خفه اش کنم که مقاومت کرد و پس از یک درگیری کوتاه چند ضربه با چاقو به گلویش زدم.

این مرد که ۲۵ سال سابقه ورزش حرفه ای بوکس را دارد، ادامه داد: پس از اطمینان مرگ دخترانم به سالن پذیرایی رفتم و گلوی پدرزن ۷۹ ساله ام را بریدم که در این صحنه مادرزن ۷۰ ساله ام از خواب بیدار شد که او را با ضربات چاقو به ناحیه سینه و گلویش از پای درآوردم.

وی افزود: پس از جنایت شروع به خوردن میوه و آب کردم و چند ساعتی را بالای سر دخترانم گریه می کردم تا اینکه موضوع با برادرم در میان گذاشته و خودم را تسلیم پلیس کردم.

این مرد درباره انگیزه جنایتش گفت: خانوداه همسرم باعث اختلافات شدید من و همسرم شده بودند و آنها را همراه ۲ دخترم به قتل رساندم تا سرنوشت دخترانم مثل مادرشان نشود که زندگی دیگران را خراب نکنند.

بنا به این گزارش، متهم به دستور بازپرس ویژه قتل در اختیار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار داده شد.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي