قتل دلخراش یک دختر جوان توسط کیف قاپ

دزدانی که هدفشان بعد از کیف قاپی کشتن دختر جوان بود
635763671068122688

دزدان کیف‌قاپ پس از سرقت کیف دختر جوان ، او را به طرز دلخراشی به قتل رساندند.تحقیقات جنایی برای دستگیری دزدان پرایدسوار آغاز شده است.

ساعت 23 و 30 دقیقه چهارشنبه فریاد «دزد، دزد» دختر جوانی در بلوار آیت الله کاشانی سکوت خیابان را شکست. عابران دختر جوانی را دیدند که به در یک خودروی پراید آویزان بود و از مردم کمک می خواست. پراید با سرعت بالایی حرکت می کرد و دختر جوان پس از طی حدود 300 متر تعادلش را از دست داد و زمین افتاد. شاهدان ماجرا بی درنگ در تماس با پلیس و اورژانس درخواست کمک کرده و خودشان نیز بالای سر دختر جوان که به علت اصابت سرش با زمین بیهوش شده بود رفته تا جان او را نجات دهند.

با حضور امدادگران اورژانس، آنها مرگ دختر جوان را تائید کردند. با اعلام موضوع به تیم جنایی و حضور آنها در محل پزشک جنایی علت مرگ را اصابت ضربه به سر و مرگ مغزی اعلام کرد. با مشخص شدن علت مرگ تحقیقات برای شناسایی هویت دختر جوان آغاز شد.

یکی از شاهدان ماجرا به پلیس گفت: دقایقی قبل پس از خرید دارو از داروخانه، همزمان با دختر جوان از داروخانه خارج شدم. او چند متری از من جلوتر بود که مرد جوانی پیاده به سمت او دوید و با قاپیدن کیف دختر جوان فرار کرد. او چند متری پیاده به دنبالش دوید که مرد کیف قاپ سوار خودروی پراید نقره ای شد تا فرار کند. در همین زمان دختر جوان خودش را به خودرو رساند و از سمت در راننده برای پس گرفتن کیف آویزان شد. راننده در حالی که دختر جوان به در آویزان بود، سرعتش را افزایش داد که چند صد متر آن طرف تر دختر جوان مقاومتش را از دست داد و با جدول کنار خیابان برخورد کرد.

با اظهارات مرد شاهد، هویت مقتول 22 ساله به نام مریلا شناسایی و تحقیقات از خانواده اش آغاز شد. پدر مریلا در تحقیقات به کارآگاهان پلیس آگاهی گفت: دخترم با خودروی پژو 206 خود برای خرید دارو به داروخانه ای حوالی میدان صادقیه رفته بود که ساعتی بعد ما متوجه قتل او شدیم. او سه میلیون تومان پول در کیفش داشت که فکر می کنم برای سرقت نشدن این پول به دنبال سارق رفته است.

تیمی از کارآگاهان اداره قتل پلیس آگاهی به دستور بازپرس جنایی تحقیقاتشان را برای شناسایی و دستگیری قاتل پراید سوار آغاز کرده اند.

منبع: جام جم آنلاین

 

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه