فیلم سارا و آیدا به اکران نزدیک شد

تاريخ : 28 خرداد

در این قسمت از بخش فرهنگی پورتال گهر جزییات خبر  فیلم سارا و آیدا به اکران نزدیک شد را در ادامه می خوانید

فیلم سارا و آیدا به اکران نزدیک شد, پورتال خبری فرهنگی گهر

فیلم سارا و آیدا به اکران نزدیک شد

فیلم سینمایی سارا و آیدا ساخته مازیار میری با بازی غزل شاکری ، پگاه آهنگرانی و مصطفی زمانی در گروه آزادی بعد از فیلم سینمایی زیر سقف دودی ساخته پوران درخشنده بعد از شبهای قدر اکران میشود . مازیار میری پیش از این فیلم های حوض نقاشی، سعادت آباد ، کتاب قانون، پاداش سکوت و … را ساخته است در این فیلم با ژانری اجتماعی تجربه متفاوتی را تجربه کرد.

داستان و بازیگران فیلم سارا و آیدا

خلاصه داستان فیلم سارا و آیدا :سارا و آیدا دوستان صمیمی هستند که آبروی یکی از آنها به خطر افتاده و حالا باید به کمک هم شرایط را به حالت عادی بازگردانند، اما این دو دوست تا کجا پای یکدیگر می ایستند؟

بازیگران فیلم سارا و آیدا : غزل شاکری ، پگاه آهنگرانی ، مصطفی زمانی ، سعید چنگیزیان ، شیرین یزدان بخش ، یغما گلرویی ، تینا پاکروان در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

عوامل تولید فیلم سارا و آیدا :کارگردان:مازیار میری. نویسنده:امیر عربی. مجری طرح:همایون اسعدیان. مدیر فیلمبرداری:حسین جعفریان. طراح صحنه و لباس:شیوا رشیدیان. طراح چهره پردازی:مهرداد میرکیانی. تدوین:احمد مرادپور. دستیار تدوین:علی گورانی. مدیربرنامه ریزی و دستیار کارگردان:مریم هژیروند. صدابردار:ساسان نخعی. مدیر تولید:حسین اکبری. گروه کارگردانی:مهدی لطیفی، نگار جنیدی. منشی صحنه:ندا آصف. فیلمبردار:امیر موسوی. دستیار فیلمبردار:مرتضی سبحانی. موسیقی:پیمان یزدانیان. عکاس:آرزو اتحاد. مشاور رسانه ای:بیتا موسوی

فیلم سینمایی سارا و آیدا برای نخستین بار در جشنواره فجر به نمایش درآمد و غزل شاکری برای بازی در این فیلم کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن شد.

فیلمنامه فیلم سارا و آیدا توسط امیر عربی به نگارش درآمده است و همایون اسعدیان مجری طرح این فیلم است.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي