فقط یک بازی تا اخراج دیوید مویس از منچستریونایتد

تاريخ : 27 اسفند

منچستریونایتد در این فصل نمایش کابوس‌واری داشته و تحت هدایت “دیوید مویس” نتایج ضعیفی را کسب کرده است. شکست این هفته‌ برابر لیورپول رقیب دیرینه منچستریونایتد اتفاق تلخی برای هواداران این تیم بوده است.

فقط یک بازی تا اخراج دیوید مویس از منچستریونایتد, پورتال خبری فرهنگی گهر

به نوشته روزنامه‌ “دیلی میرر” چاپ انگلیس خانواده گلیزر در حال حاضر به فکر تغییر سرمربی خود افتاده‌اند. این در حالی است که آنها از ابتدای فصل از سرمربی اسکاتلندی خود حمایت کرده‌اند اما حذف از لیگ قهرمانان اروپا در این هفته‌ ممکن است آخرین حضور دیوید مویس بر روی نیمکت منچستریونایتد باشد. اتفاقی که چندان بعید به نظر نمی‌رسد، چرا که منچستریونایتد در بازی رفت در یونان با دو گل شکست خورده است. این تیم که در لیگ برتر نیز شرایط خوبی ندارد در صورتی که از لیگ قهرمانان اروپا حذف شود و نتواند به قهرمانی برسد، منچستر پس از نوزده سال فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا نخواهد بود.

خانواده گلیزر با ابراز نگرانی از نتایج این فصل منچستریونایتد اعلام کردند که بسیار نگران آینده تیم هستند‌.

“دیلی میرر” همچنین فاش کرد، سرالکس فرگوسن، سرمربی سابق منچستریونایتد نیز دیگر از مویس حمایت نمی‌کند، زیرا از نتایج بد این تیم تحت هدایت جانشین خود با این تیم ناراحت است.

منچستریونایتد فردا شب (چهارشنبه) در لیگ قهرمانان اروپا برابر المپیاکوس قرار می‌گیرد و تنها در صورتی که بتواند با اختلاف سه گل حریف یونانی‌اش را شکست دهد به مرحله بعد راه می‌یابد. شیاطین سرخ هفته‌ آینده در لیگ برتر انگلیس در خانه وستهام به میدان می‌روند.

منبع: Isna.ir

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي