فروش مواد مخدر در خواربار فروشی

 فروش مواد مخدر در خواربار فروشی

فردی که در مغازه خواربار فروشی خود اقدام به توزیع مواد مخدر می کرد، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.
فروش مواد مخدر در خواربار فروشی

چندی پیش در پی کسب گزارشات مردمی مبنی بر خرید و فروش مواد مخدر در داخل یک مغازه خواروبار فروشی در منطقه شاد آباد تهران اکیپ عملیاتی ماموران پایگاه هشتم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

ماموران پس از انجام تحقیقات محلی پس از اینکه اطمینان یافتند فردی به هویت «ناصر» در مغازه خوارو بارفروشی خود اقدام به توزیع و پخش مواد مخدر می کند مراتب را به مقام قضایی منعکس و دستور بازداشت متهم را دریافت کردند.

در ادامه ماموران در ساعت 16 روز گذشته به محل فعالیت متهم ورود کرده و ضمن دستگیری متهم در بازرسی از مغازه وی مقدار 2 کیلو گرم تریاک و مقادیری شیشه و دو عدد وافور و یک عدد ترازو کشف کردند.

متهم در بازجویی پلیسی ضمن اعتراف به اعمال مجرمانه خود، گفت: مواد مخدر را از دو مواد فروش در منطقه یافت آباد تهیه می کند که به دنبال اظهارات متهم پس از اخذ مجوز قضایی لازم اکیپ عملیاتی پایگاه هشتم به آدرس دوم اعزام و افرادی به هویت های «بهادر» و «پرویز» را دستگیر و در بازرسی از منزل فوق مقدار 15 کیلوگرم تریاک و مقدار 155 گرم شیره تریاک و مقدار 20گرم شیشه و یک عدد پایپ کشف و ضبط کردند.

سرهنگ محمد بخشنده سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: متهم به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران منتقل و ضمن تکمیل پرونده هر سه متهم جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی ارجاع دادند.

منبع:yjc.ir

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه