فردوسی‌پور به مجلس دعوت شد

دسته بندي : ⚽ ورزش,اخبار ورزشی
تاريخ : 27 آبان

فردوسی‌پور به مجلس دعوت شد, پورتال خبری فرهنگی گهر

 

 

 

محمدعلی پورمختار اظهار کرد: از آنجا که آقای فردوسی‌پور موضوع فساد و رشوه در فوتبال را در برنامه نود مطرح کرده است، از ایشان دعوت کرده‌ایم که در جلسه هفته آینده کمیسیون حضور پیدا کند و اخبار و اطلاعات در این رابطه را ارائه دهد.

وی افزود: در مرحله فعلی دعوت از افراد هیچ بار حقوقی ندارد و تنها برای کسب اطلاعات و اخبار است. همانطور که در گذشته نیز از بازیکنان، مربیان و مدیران باشگاه‌ها دعوت به عمل آمده است.

رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با بیان اینکه تعداد زیادی از مدیران باشگاه‌ها برای بررسی موضوع فساد در فوتبال در این کمیسیون حاضر شده‌اند، گفت: در گذشته نیز از معاونین فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی، کمیته اخلاق و مسوول برگزاری مسابقات لیگ دعوت به عمل آمده است که اگر لازم باشد، مجددا از مسوولان فدراسیون نیز دعوت خواهد شد.

پورمختار ادامه داد: کمیسیون اشخاص مطلع را نیز دعوت کرده است، افرادی که اطلاعاتی دارند داوطلب شده و اطلاعاتشان را به ما منتقل کرده‌اند. در حال حاضر کمیسیون مشغول جمع‌آوری اطلاعات است که طبیعتا بعد از آن اطلاعات را تجمیع می‌کند اما زمان آن مشخص نیست.

وی تاکید کرد که با توجه به اهمیت و حساس بودن موضوع، زمان کسب نتیجه نهایی در مورد بررسی موضوع فساد و رشوه در فوتبال مشخص نیست.

 

گردآوری:گروه ورزش گهـــــر
منبع:isna.ir
آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي