فردا شب: برگزاری نشست مشترک دولت و مجلس

خبر برگزاری نشست مشترک دولت و مجلس به میزبانی دولت را می توانید در سایت گهر دنبال کنید. این نشست فردا شب برگزار خواهد شد. با ما همراه باشید.

.

فردا شب: برگزاری نشست مشترک دولت و مجلس

.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس از برگزاری پنجمین نشست مشترک دولت و مجلس خبر داد و گفت: قرار است این نشست فردا شب به میزبانی دولت و در محل نهاد ریاست‌جمهوری برگزار شود.

به گزارش گهر به نقل از تسنیم ضرغام صادقی عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم با اشاره به برگزاری پنجمین نشست مشترک دولت و مجلس، گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است پنجمین نشست مشترک دولت و مجلس فردا شب و به میزبانی دولت برگزار شود.

وی با بیاین اینکه پنجمین نشست مشترک دولت و مجلس فردا شب از ساعت 20 و در محل نهاد ریاست‌جمهوری برگزار برگزار می‌شود، افزود: این نشست در راستای نشست‌های دولت و مجلس و طبق روال معمول برگزار می‌شود.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس در ادامه، اظهار داشت: قرار است در این نشست درباره موضوعات داخلی، بین‌المللی و منطقه‌ای و همین‌طور نحوه همکاری و تعامل دولت و مجلس در سال جاری برای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم بحث و تبادل نظر شود.

صادقی همچنین، تأکید کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است ابتدا رؤسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس و نیز تعدادی از وزرای دولت درباره مسائل ذیربط و مشکلات موجود سخنرانی کرده و در انتها نیز رئیس مجلس و رئیس‌جمهور سخنرانی خواهند کرد.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه